| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 juni 2008
| amd = 3400+ // 2,41 ghz hardeschijf = 160 gb // 1gb ram case= kunt ge opslot doen met sleutel // blacklight // zijkant venster // 6tot7 koelers geforce kaart = 7600 gs : een van de hoogste kaart van agp moederbord krijgt alles afgespeeld brander dvd speler diskette station koeling regelaar ----------------------------------------- 19 insh scherm belnia ==>Niet Geïnteresseerd 4 creative boxen + woofer ==>Niet Geïnteresseerd toetsenbord ==>Niet Geïnteresseerd muis ==>Niet Geïnteresseerd ----------------------------------------- ps : op geforce kaart is nog gerantie omdat deze pas is aangekocht Zijn vraagprijs voor de case met inhoud is rond de 200,- EUR. Koop of miskoop? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Is de inhoud dus met die dingen waarbij je niet geintresseerd bent? als het zonder is vind ik het een miskoop, tog wel erg duur voor niet zo sppr veel. Als het met alles is etc. dan is het wel een koopje
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ok, bedankt iedereen. Nu heb ik me weer een miskoop bespaard. Echt bedankt! Maar nu heeft hij weer een nieuwe PC online aangeboden. Er staat geen (richt)prijs. Hoeveel zouden jullie hier max. voor geven? AMD Dual Core Te Koop Dank bij voorbaat !Edit: Ik hem hem wel een mailtje erover gestuurd. Daar zei hij dat hij voor het scherm 250,- EUR heeft betaald en voor de case 1000,- EUR... Laatst gewijzigd door Kristof01 : 15-07-2008 om 12:41. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 april 2008
| Citaat:
pc is iets van 300 euro waard en scherm moet je niet meer dan 75 voor geven. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| hij kan er best €1000 voor hebben betaald destijds, betekend niet dat het nu nog steeds €1000 waard is. Maar over die pc: De processor is niet zo bijsterveel meer waard, de HDD is nog wel wat waard, de grafische kaart is niet erg goed maar kan ook nog wat waard zijn. Verder zijn het al die rand apparaten die als je ze zelf moet kopen ook vrij snel optellen. Ik zou voor €250 euro gaan. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
![]() De kaart dacht ik dat goed was. Over processors weet ik niet veel. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 april 2008
| omdat het intel platform veel beter is als amd.. Amd dual core is sterk verouderd en meer voor budget pc's Dit is echt een dynabyte media markt pc. Overpriced dus.. als ik jou was zou ik op internet zelf een pc samenstellen.. Evt heb ik nog een quad core te koop ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Het is vooral dat de onderdelen gewoon al een stuk ouder zijn. De 4200+ bijvoorbeeld kost nu nieuw nog maar zo rond de €45, die Videokaart kun je nieuw ook kopen voor €45. Zo'n harde schijf heb ik afgelopen week ook nog gekocht voor ongeveer €50. En dat geheugen zal ook wel niet meer al te veel kosten. Zo zie je dus dat je voor €250 al veel van die onderdelen nieuw kan kopen. Daar komt nog eens bij dat het bij jou om 2e hands onderdelen gaat dus kan er nog een lading van de prijs af. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Die kaart is juist totaal niks, er zijn nu ook zoveel nieuwere betere series uitgekomen. Maar de 8*** serie van nvidia had maar 2 slechte kaarten : de 8500 en de 8600(meningen verschillen erover hoor) En de pc zelf is natuurlijk gewoon een standaardtje van fujitsu siemens, meestal zijn die met een minder goede combo in elkaar geschroeft, daar is het motto meer, als het maar goed klinkt. Wat hun meestal goed lukt bij onwetende kopers. De verkoper geeft ook barweinig info over het scherm en kan "Inch" niet eens goed typen. Toestenbord is ook weinig waard, is zo'n rot toetsebord met van die lage toetsjes en low-budget gemaakt. Maar voor 235-250 zou ik hem wel kopen, lager bieden altijd goed later kan je nog omhoog.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Als ik een eigen PC in elkaar moet zetten vind ik dat ik duurder uitkom door de verzendkosten :s . En ik kan er niet veel van Maarjah, ik ga nu informaticabeheer doen in Hasselt. Misschien dat ik dan nog handige dingetjes leer Dus +/- 240,- euro voor alles? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe PC aankoop. | Skam | Hardware Junkies | 29 | 19-08-2007 00:50 |
| Vraag bij aankoop van een nieuwe laptop | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 2 | 1-08-2007 16:00 |
| Advies voor aankoop nieuwe HardDisk | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 15 | 13-05-2007 17:08 |
| Vraag aankoop grafisch lcd. | DanielZ | Elektronica Junkies | 19 | 25-09-2006 16:01 |
| videokaart-aankoop-twijfel | N34X | Hardware Junkies | 9 | 15-07-2003 23:51 |