| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juni 2008
| Howdy Ik had gisteren mijn winkelkar op IT-service.be volgeladen met AC Ryan producten, kijk ik vanmorgen weer op de site en de producten zijn weg. IT-Service.be heeft op het moment géén AC Ryan dingen meer te koop ![]() Weet iemand hoe dat zit, want ik zou toch graag daar bestellen, aangezien ik dan alles in 1 keer heb..??? Grtz Kosty
__________________ CaseJunkies is veslavend ![]() ~ Als je een leuke webshop voor modstuff hebt gevonden : PM me ! ~ |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
![]() ***
__________________ CaseJunkies is veslavend ![]() ~ Als je een leuke webshop voor modstuff hebt gevonden : PM me ! ~ | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Haha, het was deels bedoeld dat de zinsbouw van onze belgische medemens gewoon vaak net wat anders is dan die van de nederlanders (heb een aantal belgische vrienden) En deels was het gewoon bedoeld als grapje over vooroordelen, dus niet beledigend opvatten... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
![]() *Vergeven* ![]()
__________________ CaseJunkies is veslavend ![]() ~ Als je een leuke webshop voor modstuff hebt gevonden : PM me ! ~ | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Na OC geen netwerk meer? | Spike | Cooling & OC Junkies | 5 | 6-04-2004 12:08 |
| Geen ondertitels meer | Dark Wanderer | Area 1337 | 6 | 13-02-2004 21:36 |
| heb geen moederbordpiepjes meer | darkking | Hardware Junkies | 11 | 3-02-2004 20:37 |
| Geen beeld meer | Budgie | Hardware Junkies | 5 | 27-01-2004 19:22 |
| geen beeld meer | delicious112 | Hardware Junkies | 18 | 27-01-2004 18:04 |