| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Mijn pa's laptopje is vandaag gestolen in de trein, en hij moet zo snel mogelijk een nieuwe hebben. Ik heb al voor hem gezocht, en ik besloot voor hem dat het een HP wordt. De Hp Compaq 6715b Amd Turion 64 X2 Tl 60 2048 Mb 160 Gb 15 4 Inch Wsxga Dvd Rw Dl Wvst Bus Notebook Pc :: Azerty Hardware vond ik wel leuk, alleen... er zit geen besturingssysteem bij? Op de site van HP zelf staat dat er standaard Windows Vista Business op staat, maar op andere webshops staat ook er ook geen OS bij. Weet iemand het?Weet iemand nog een ander leuk laptopje voor onder de 800 euro? Moet sowiso 2 GB RAM inzitten, en engelstalig OS (XP Pro of Vista Business). Een scherm van min. 15,4" is ook een voorwaarde maar verder maakt het niet zo veel uit. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| HP is best goed spul, wij hebben op ons bedrijf heel wat 6710b laptops in gebruik, dat is de Intel variant. Wordt bij ons standaard geleverd met Vista, naar keuze NL of UK meen ik, krijg je een keuzescherm voor.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Citaat:
Mijn vader heeft gisteren zijn laptop opgehaald, een *trommelgeroffel* 6710b ! Met dockingstation, dus wss gaat ie dr ook nog een beeldscherm erbij kopen.Dus wat mij betreft kan deze topic op slot ![]() | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Die docks roeleren Ik heb op mn werk een setup van een dockingstation en een monitor stand en dan een 19" TFT er bovenop. Werkt uitstekend ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]() Mooie kleuren zijn het wel. maar niet realistisch.
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Zei ook niet dat de kleurweergave niet goed was, ik zei dat ze niet realistisch waren. Voor de realistischere kleuren moet je bij een PVA, MVA of S-IPS scherm zijn. (Maar dan heb je weer dingen als inputlag, ghosting e.d.)
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
|
| « Computer kast kopen
|
Atro » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Help Laptop | goombaaking | Casemod Junkies | 20 | 4-05-2008 18:14 |
| [CIP] Laptop | Toppe | Casemod Project Logs | 6 | 22-02-2008 22:03 |
| Laptop TFT op vga? | Laser | Elektronica Junkies | 12 | 31-01-2007 18:25 |