| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 10 april 2003
| Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Geweldig goed idee !! Laat ik nou zelf bij een staal handel werken ! Ik kan zeker zo'n plaat bestellen en waarschijnlijk tegen inkoops prijs kopen.... alleen de standaard afmeting van 2000x 1000 mm is een beetje veel voor 1 persoon (lees 1 PSU) Maandag ben ik op m'n werk en zal dan eens vragen wat dat kost.... Ik schaam me soms om het feit dat ze het zooitje niet eens updaten maar voor degene die in de buurt woont: http://www.staalexpress.nl/frm_org.htm |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| doorlaat in % = hoeveel % van de plaat is geperforeerd, 40% betekend dus 60% gesloten 40% open. Luchtdoor laat is dan 40%. niet 60%
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| FIXEL: hou svp wel rekening met onze IA-policy: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=784 Niet dat we gauwof graag moeilijk doen, maar we houden van duidelijke afspraken! ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 10 april 2003
| Citaat:
maar zoals PartyBoy het zeiCitaat:
| ||
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| als je het niet teveel moeite vindt om naar dokkum [friesland] te rijden, vindt ik dat wel best, maar das wel een heel eind rijden voor een stukje plaat ![]() als de IA niet te groot is qua aantal deelnemers, kan ik misschien wel wat custom maten opnemen in de IA. maar let wel dat je zon plaat je zowiezo al 5,50 euro verzendkosten kost! (pakket versturen) het liefst niet natuurlijk, maar als er niet teveel deelnemers zijn, dan kan dat wel. tis voor mij toch een kleine moeite om ff een plaat op een maat te knippen. zolang ik niet met complete platen naar het postkantoor hoef :P |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2003 Locatie: Utrecht
| lol.. wat een toeval ik was zelluf ook al op zoek naar die "modders' mesh" count me in.. ik moet nog ff kijke welke ik zou wille hebbe..en welke maten.. maar zodra de animo check klaar is.. geef ik het wel door.. btw, kan je een schatting geven van reistijd van verschillende grote steden naar jou toe? ik heb ov, dus kan het best ophale.. maar als het echt lang reizen is..is sturen altijd de beste oplossing |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Nou, er rijdt GEEN trein naar Dokkum. Met de trein naar Leeuwarden en daar op de (snel-) bus naar Dokkum (35min tot 45min). Dokkum zelf is klein, dus daar kan je makkelijk wandelen. Binnen een halfuur heb je heel Dokkum gezien vanaf het busstation.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| naja, ik adviseer je om niet dat hele pokke eind te reizen voor een stukje plaat, tenzij je dat echt de moeite waard vindt om 3 uren of meer (gok ik z te reizen voor een stuk plaat wat ik ook had kunnen opsturen.mensen, blijf vooral een beetje reëel wat betreft het ophalen... dokkum is in the middle of fucking nowhere, en de verzendkosten zijn niet zo dermate duur dat het lonend is om een halve dag in touw te zijn om een pakje op te halen. als je hier in de buurt woont, is het natuurlijk geen probleem ![]() |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2003 Locatie: Bergen op Zoom
| Reken mij ook maar mee, want ik ben al een tijdje naar dat spul opzoek om mijn kabels mooi achter weg te werken! :P Ik ga zeker wat bestellen!
__________________ Check de inkoopacties op www.laupro.nl! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Traan plaat | risc | Casemod Junkies | 8 | 27-10-2007 10:04 |
| Gezocht : 2 milimeter aluminium plaat | 1N54N3 | Casemod Junkies | 13 | 16-04-2005 11:07 |
| Help, monteren koeler , glazen plaat | Snitzel | Cooling & OC Junkies | 3 | 26-10-2004 18:38 |
| bewerken van 1mm dikke staal plaat | Youri_HL | Casemod Junkies | 8 | 8-07-2004 20:34 |
| Animocheck telefoon gadget | Phant0m | Shop Junkies | 8 | 31-01-2003 15:09 |