| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2007
| Hoi Ik ben op zoek naar een shop die nog kan leveren. Ik heb net een nieuwe stacker oude model gekocht (STC-01) ,en wilde het sidewindow er bij maar helaas nergens te krijgen ?? Verder wil ik nog vragen omdat het zo moeilijk te krijgen is , of er misschien niet iemand is die in Hilversum woont . En dus goed is met maken van windows in een zijpaneel want ik heb wel het orginele window met de ronde gaatjes er in. En daar mag van mij ook een raam in als dat kan teminste maar als ik al zie wat mensen hier allemaal kunnen WOW ... nou ik hoop op een reactie gr,paul (nieuw lid) ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Nou die reactie krijg je wel, maar dat is meer even een aanmerking op je post. Zou je a.u.b. een beetje op hoofdletters en interpunctie willen letten? Ik kan echt geen soep van je post maken...
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Mischien naar de site van stacker gaan en een email stuuren? of bellen ze hebbe vast nog wel wat liggen. Je kan er tog ook zelf een maaken?
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| In de Coolermaster Shop zie ik de helaas niet staan. Maar je zou ze eens een mailtje kunnen sturen, misschien dat ze er ergens nog eentje hebben.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Heb nieuwe videokaart nodig ^^ en heb advies nodig... | Valkyrie | Hardware Junkies | 2 | 1-10-2006 13:10 |
| Floorlight? (Onderdeel van LED kamer xD) | Hunter X7 | Elektronica Junkies | 17 | 18-09-2005 23:54 |
| Hoe heet dit onderdeel??? | Superpivo | Casemod Junkies | 3 | 6-07-2005 21:52 |
| Coolermaster Stacker CM | euroshopper | Casemod Junkies | 9 | 19-01-2005 16:58 |
| Eigen window sticker/side panel sticker | Sasuke | Casemod Junkies | 10 | 9-09-2004 18:44 |