| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Ik moet echt ff mn gal spuwen hier. Ik word echt helemaal schijtziek van al die kutbedrijven. Elke keer is het hetzelfde, zogenaamde levertijden van 1 tot 5 werkdagen en het duurt weer eens veel langer. Kwil hier geen webshops met name noemen maar het zijn er onderhand wel aardig wat. Weet iemand hier een webshop die wel snel kan leveren ? Srry maarkben er echt ff helemaal schijtziek van.
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| de logica zit zo: Als de bedrijven er neer gaan zetten dat het 2 weken duurt, koopt niemand er iets. Als ze neerzetten dat ze het binnen 5 dagen kunnen leveren, kopen meerde mensen er, maar die komen er vervolgens pas achter dat het langer duurt. Lekker simpel toch :P Ontopic: 4launch.nl schijnt erg snel en goed te zijn.
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
Ik snap je frustratie prima en an sich is je vraag ook wel legitiem maar de toon maakt de muziek... Wat mij betreft open je nogmaals een topic maar probeer het wel op een wat beschaafdere manier ![]()
__________________ Buiten functie | |
| |