Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Shop Junkies
Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 20-07-2007, 19:23   #1 (permalink)

Standaard Xpansion.nl

Hey,

Graag wil ik hier mijn ervaringen delen met jullie over de webshop Xpansion.nl. wat volgens de algemene voorwaarden zogenaamd gevestigd is in postbus 36 te drachten .

Xpansion.nl is een webshop met een groot assortiment, en heeft daarom ook bijna geen voorraad. Ik heb er afgelopen zomer een moederbord besteld, maar die is pas geleden stuk gegaan, de PCI-X poort deed het niet meer. Ik heb vrijdag 1 juni het moederbord met RMA opgestuurd en is volgens track&trace de volgende dag aangekomen. Die maandag is dan ook gemeld dat het pakket is ontvangen, en kort daarna is hij ook defect bevonden. Toen bleef het een hele tijd stil. Op maandag 9 juli had ik een mail gestuurd om om opheldering te vragen, en gek genoeg zeiden ze dat ze zojuist een bericht van de leverancier kregen, dat ik een nieuw moederbord kreeg. Die donderdag (12 juli) stond opeens het moederbord dat ik opgestuurd zou krijgen niet meer op de site, en via de directe link naar het moederbord, die in de nieuwe order stond kwam ik op de productinformatie waarbij de naam van het moederbord doorgestreept was. Daarom had ik een mailtje gestuurd. Ik kreeg als antwoord dat hij nog gewoon leverbaar was en dat hij 'zo snel mogelijk' mijn kant op kwam. Ik vond het afgelopen dinsdag wel welletjes, en mailde, op een iets minder aardige toon dat ik hem maximaal volgende week woensdag (1 augustus) verzonden wilde hebben, en anders een ander moederbord wilde. Daarop boden ze mij een ander moerderbord aan, en ze zeiden dat deze zeker weten vandaag binnenkwam, zodat ik hem zaterdag binnen zou hebben. Nou zie ik op dit moment nog steeds dat het niet binnen is, en ook nog niet verzonden. Daarom zal ik hem dit weekend nóg niet hebben. Daarom heb ik ook nu weer een mailtje gestuurd om om opheldering te vragen.

Wat ik nou erg eritant vind aan Xpansion.nl dat je ze in eerste instantie niet kan bellen. Althans, dat zeggen ze tegen je. Maar wat erg vreemd is is dat ik ook verschillende reacties op mijn e-mails worden verzonden via een e-mailadres van challengecomputers.nl. Dit blijkt ook een winkel te zijn van een persoon die duidelijk ook eigenaar is van Xpansion.nl, maar eigenlijk zijn het meer twee dezelfde winkels. Ze hebben namelijk precies hetzelfde KVK nummer, en de hele site-opbouw, en assortiment zijn ronduit hetzelfde. Challengecomputers.nl is echter ook te bereiken via de winkel zelf, en per telefoon. Ik snap niet waarom Xpansion niet gewoon hetzelfde telefoonnummer gaat gebruiken. Wat trouwens ook nog vreemd is, is dat de persoon die mijn e-mails van Xpansion behandeld, ook reageert op de shopsurveys van challengecomputers.nl.

Misschien ben ik een beetje afgeweken van het onderwerp, maar ik moest gewoon even mijn frustraties kwijt:P. Graag wil ik ook jullie ervaringen van Xpansion.nl
Xghost is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-07-2007, 20:01   #2 (permalink)

GC_Vos's schermafbeelding

Standaard

Ik heb nog nooit van die winkels gehoord. Om welk mobo ging het eigenlijk?
GC_Vos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-07-2007, 20:12   #3 (permalink)

frans's schermafbeelding

Standaard

Ik heb zo`n zelfde soort verhaal als jij ondervonden, was alleen niet bij die winkel maar bij alternate, je kan bellen/mailen tot je een ons weegt maar daar schiet je niks mee op.

Zulke winkels zouden eigenlek geslote moete worde ofzo.
Oud 3-08-2007, 11:14   #4 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Ik heb ooit een sd wifi kaart daar besteld en binnen 2 dagen in huis. Het probleem dat jij hebt heeft eigk nix met challengecomputers te maken. Gewoon omdat expansion in frankrijk zit. Ik denk dat challengecomputers een soort contactpersoon is. Expansion levert door heel europa, en heeft dus in elk land neem ik aan 1 of meerdere contactpersonen ofzo. Ik heb dus nix te klagen over deze winkel.
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.