Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Shop Junkies
Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 9-05-2007, 15:53   #1 (permalink)

Standaard azerty Game-keyboard vinden

Beste mede-junkies

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuw keyboardje, als huidige gebruik ik een goedkoop logitech draadloos wit bordje dat al aardig versleten is.
Ook past het niet bij al de rest dus liefst wil ik een zwart, met kabel, niet zo groot als bvb de G15 van logitech en moet zowel goed zijn om te typpen als te gamen.

Zelf had ik het revoltec fightboardje op het oog dat niet al te duur is, maar vind dit niet direct in azerty Als iemand dit wel verkoopt of weet waar ze die verkopen wil ik dit graag weten.

Als 2de dacht ik aan de steelkeys 6G deze zou perfect zijn alleen is de prijs wat hoog

Wat zouden jullie nemen ? (prijs 10->50 euro en geen laptop lay-out)

Greets, jokkos
jokkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9-05-2007, 16:12   #2 (permalink)

Standaard

Logitech Media

Dat is ook een zeer mooi bordje. Typt prima, gamed nice! Prijs is rond de 15 euro. Mooi ramplankje dus met een mooi uiterlijk. (Logitech... DUH!)
Oud 9-05-2007, 16:15   #3 (permalink)

Anonnymous!'s schermafbeelding

Standaard

Zelf zal ik zeggen koop de Razer Tarantula maar dat is boven de 50 euro maar idd de media is een leuk toetsenbordje maar als je doorspaart dan zal ik als ik jouw was de Tarantula doen dat is gewoon de beste
Oud 9-05-2007, 16:50   #4 (permalink)

Standaard

Je moet nooit een Razer-fan vragen of een Razer product goed is
Oud 9-05-2007, 17:07   #5 (permalink)

FuriousHamster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anonnymous!
Zelf zal ik zeggen koop de Razer Tarantula maar dat is boven de 50 euro maar idd de media is een leuk toetsenbordje maar als je doorspaart dan zal ik als ik jouw was de Tarantula doen dat is gewoon de beste
Tarantula is zo rond de 100~120 euro

Nuja, het is mijn eigen smaak maar mij bevalt mijn IBM M series nogsteeds. Niet dat ik heb gebruik. Op het moment gebruik ik een Dell Media keyboard die optioneel is bij een Dell comp.

Zoeits als dit:

Oud 9-05-2007, 17:57   #6 (permalink)

Standaard Re: azerty Game-keyboard vinden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jokkos

Zelf had ik het revoltec fightboardje op het oog dat niet al te duur is, maar vind dit niet direct in azerty Als iemand dit wel verkoopt of weet waar ze die verkopen wil ik dit graag weten.

Bedoel je deze?

Zo ja Klik hier

voor 39€ verkopen ze hem daar is volges mij wel 1-10 dage levertijd

P.S. ikzelf heb deze van logitech ook zeer relaxed
| Zepto Znote 6625WD | 15,4" WSXGA+ (1680x1050) | Intel C2Duo T7300 2,00Ghz 800Mhz 4MB Santa Rosa technologie | 2GB DDR2 PC6400 - 800MHZ | NVIDIA Geforce 8600M GT 512MB | 80GB 7200rpm. SATA Hitachi | Samsung DVDRW-DL | Externe HDD 200GB 7200rpm WD |
Z-tune is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9-05-2007, 18:04   #7 (permalink)

Standaard

Bedankt voor de reacties,

Die razer ziet er idd goed uit maar 100 euro voor een keyboard vind ik nog al duur..
Dat logitech mediakeyboard is mij ook al opgevallen maar ik heb graag een polsplankje om te gamen en wat me ook nogal ambeteerd is bij de meeste keyboard's dat die enter toets zo smal is mss wat stom maar dan typ ik altijd die toets erboven en dat is niet echt handig.

Maar voorlopig zit het in mijn voorkeuren

Wat nog altijd op men nummer 1 staat is dat revoltec bordje, heeft iemand hier al ervaringen mee opgedaan ? :P En er staat dat het een keychanger tool heeft, dus als ik het niet in azerty vind is het mogelijk om alles zo te plaatsen ? of gaan er tog dingen zijn die niets "passen"... ?

EDIT : sorry dat bericht kwam pas als ik al verzonden had, bedankt voor de link ga dit meteen eens bekijken
Resultaat : Dit is ook een qwerty keyboard
Oud 9-05-2007, 18:23   #8 (permalink)

Standaard

Benq A800
Totaal geen gametoetsenbord, maar typt heerlijk
Oud 9-05-2007, 18:26   #9 (permalink)

Anonnymous!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Oizo
Je moet nooit een Razer-fan vragen of een Razer product goed is
Nee want dan word hij boos
Oud 9-05-2007, 18:31   #10 (permalink)

Standaard

Citaat:
Bedankt voor de reacties,

Dat logitech mediakeyboard is mij ook al opgevallen maar ik heb graag een polsplankje om te gamen en wat me ook nogal ambeteerd is bij de meeste keyboard's dat die enter toets zo smal is mss wat stom maar dan typ ik altijd die toets erboven en dat is niet echt handig.
Dat media keyboard is dan precies wat ik heb, ik zal ff een goede afbeelding plaatsen, desnoods een foto van die van mij

maja die is ook qwerty (geen idee wat het inhoud en wat de verschillen zijn met diegene die geen qwerty zijn :P )
| Zepto Znote 6625WD | 15,4" WSXGA+ (1680x1050) | Intel C2Duo T7300 2,00Ghz 800Mhz 4MB Santa Rosa technologie | 2GB DDR2 PC6400 - 800MHZ | NVIDIA Geforce 8600M GT 512MB | 80GB 7200rpm. SATA Hitachi | Samsung DVDRW-DL | Externe HDD 200GB 7200rpm WD |
Z-tune is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9-05-2007, 19:08   #11 (permalink)

Standaard

Die zou nog goed zijn, maar ik denk dat het een nieuwe serie ofzo is maar de nieuwe hebbe allemaal die smalle entertoets enzo..
Oud 9-05-2007, 19:27   #12 (permalink)

FuriousHamster's schermafbeelding

Standaard

QWERTY betekend hoe de letters op je toetsenbord staat; in dit geval: Linksboven achter elkaar QWERTY. Op een frans toetsenbord is dat namelijk anders. Dus elk nederlands, of amerikaans, of engels.. is QWERTY
Oud 9-05-2007, 20:09   #13 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FuriousHamster
QWERTY betekend hoe de letters op je toetsenbord staat; in dit geval: Linksboven achter elkaar QWERTY. Op een frans toetsenbord is dat namelijk anders. Dus elk nederlands, of amerikaans, of engels.. is QWERTY
Dus als ik nou dit keyboard vindt met een engelse layout in qwerty zijn alle tekens enzo nog hetzelfde en kan ik deze omzetten naar een normaal azerty ?
Oud 13-05-2007, 16:32   #14 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard Re: azerty Game-keyboard vinden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Z-tune
Citaat:
[afbeelding]

Bedoel je deze?

Zo ja Klik hier

voor 39€ verkopen ze hem daar is volges mij wel 1-10 dage levertijd
Lezen blijkt weer een vak apart.. bij Salland Automatisering staat toch duidelijk vermeld dat dat bord een qwerty-indeling heeft!
Citaat:
Dus als ik nou dit keyboard vindt met een engelse layout in qwerty zijn alle tekens enzo nog hetzelfde en kan ik deze omzetten naar een normaal azerty ?
Ik vrees voor jou dat dat geen succes gaat worden. Ik heb onlangs op The Party op een azerty-toetsenbord getikt en behalve de letters zijn ook heel veel leestekens anders. Je zou dus de letters van een US-International toetsenbord kunnen verzetten en je toetsenbord instellen als azerty, maar dan klopt er weer niets van je leestekens.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het zit in België, gebruikt iedereen daar azerty-toetsenborden of kom je qwerty ook regelmatig tegen? Want in dat laatste geval zou het nog het overwegen waard zijn om jezelf typen op een qwerty-toetsenbord aan te leren..
Oud 14-05-2007, 16:03   #15 (permalink)

Standaard

Bedankt voor de reactie

Leren typen op een qwerty keyboard zal er nooit van komen :P
En inderdaad in België gebruikt bijna iedereen een azerty keyboard, alleen mensen die voor het buiteland werken ofzo zie je met qwerty..

Ik ga uitkijken naar een goed keyboardje maar voorlopig wat afwachten.
Dit topic heeft al heel wat info opgebracht waarvoor dank.
Moest iemand een geschikt keyboard weten mag die dat altijd laten weten natuurlijk

Van mij mag hier een slotje op.
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sponsors vinden somers Casemod Junkies 3 3-11-2007 16:32
Azerty Redox Shop Junkies 6 20-07-2006 12:37
kan dvd rw niet vinden black magic Hardware Junkies 3 12-07-2004 10:57
Casemodder op TMF! Wat vinden jullie van hem? mark10123 Area 1337 70 19-01-2004 18:08
2 lettertypes, wie weet ze te vinden? GBCHEATER Software Junkies 4 13-01-2004 18:50

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.