| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2007 Locatie: Haarlem
| Zoals de titel zegt: Ik zoek een zijpaneel voor mijn zeer eenvoudige computer kast. Zijn hier universele panelen voor? Eventueel upload ik even een foto'tje van mn computer. Die zal binnenkort komen. Wie weet er leuke website/winkel waar zijpanelen te verkrijgen zijn? Gegroet, Mr Nice Guy
__________________ Plannen voor eerste casemod ![]() -No more Mr. Nice Guy- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Nope, zijn geen universele panelen voor. Bedenk even dat er nogal wat verschillende kasten in de omloop zijn. Beetje moeilijk om een universeel paneel daarvoor te ontwikkelen. Zelf een raampje maken is het makkelijkste, leukste en het meest uitdagend. Kopen is zo simpeltjes. |
| | |
|
| « Casebadges
|
Recom zenith » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar te koop ? | Trevis | Shop Junkies | 4 | 24-04-2006 19:14 |
| pre-meshed psu, waar te koop ? | Sephiroth | Hardware Junkies | 8 | 16-07-2004 13:23 |
| Waterafsluiting,waar te koop? | masterguardian | Cooling & OC Junkies | 4 | 11-12-2003 14:33 |
| Waar = in NL een gemeshde PSU te koop? | Li-Unit | Hardware Junkies | 22 | 12-09-2003 07:00 |
| Waar is een Lian Li PC-30 te koop? | la_fusion | Hardware Junkies | 18 | 28-08-2003 10:19 |