| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Zoals de naam al zegt casebadges voor de echte modder, of voor diegene die zijn plakplaatje zat is. Ik ben van plan om in Amerika waar een winkel is met zeer veel case badges een stel in te koppen, maar ik wil dit niet voor mij houden, daarom plaats ik hier aan animo check om te kijken of er genoeg mensen zijn die er ook willen, als dit zo is komt er in dit topic ook aanvraag voor de badges. Het enige nadeel is dat je alleen met paypal kan betalen en daarom wil ik via deze weg samen met andere 1 grote inkoop doen, die hier in Nederland dan verspreid zal worden over diegene die ze gekocht hebben. (verzend kosten hierheen gratis, daarna een kleine bijdrage voor de envelop). De volgende badges met merken zijn te koop: Amd Intel Windows / Linux / Appel Ati Nvidia Aangepaste merken. Sound blaster Verschillende moederbord merken Verschillende mbram merken Bad boys (het pissende mannetje) Verschillende game merken sci fi, military, cartoons, sport en nog wel wat meer. Mochten er genoeg mensen zijn die samen dit willen kopen dan hoor ik het wel. Op de volgende link zijn voorbeelden beschikbaar. http://www.shadowmajik.com/Qstore/Qs...8&BACK=A0001A1 Het is dus de bedoeling samen in te kopen omdat het dan makkelijker met betalen is, je kan natuurlijk ook wel zelf bestellen, mits je paypal hebt. Hieronder graag reacties of je wel geïnteresseerd bent. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Zijn er nog meer mensen die geintreseert zijn in deze samen koop actie, zo niet dan sluit ik deze inkoop, en wordt er helaas niks gekocht, 2 mensen zijn te weinig vind ik. laat het snel weten sluit datum is zaterdag 14 april, tot dan kan je aangeven of je mee wilt kopen of niet. ik hoor het graag. frans
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juni 2006 Locatie: Drachten
| Ik heb wel interesse in wat AMD & Nvidia stickers :P ATi is ook altijd leuk
__________________ AMD X2 4800+ @ 2.6GHz || 2GB OCZ @ 2-3-3-5 || A8N-SLI Premium || eVGA 8800 GTS 640MB SuperClocked | Core @ 675 Mhz | RAM @ 1900 Mhz || Soundblaster X-Fi Fatal1ty Pro Series || 2,7 TiB HDD || Hiper HPU-4B580 || Coolermaster Stacker 832 || |
| |
| | #5 (permalink) |
| Sorry mensen ten 1ste voor de te laate reactie er stont namelijk zaterdag en het is nu maandag, dit door omstandigheden thuis. Ten 2de vanwege het te weinige mensen die hier intresse naar hebben, dat deze actie niet door kan gaan, dus bij deze gesloten veklaard. U kunt altijd nog zelf kopen let wel op paypal verplicht. groeten frans
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 20:25 |
| [IA] CaseJunkies Case Badges [Update 8 juli 2004 + Foto's] | Redox | Shop Junkies | 239 | 18-07-2004 23:54 |
| [AnimoCheck] CaseJunkies Case Badges | Redox | Shop Junkies | 52 | 22-04-2004 19:55 |