| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Helloo mensen. Alweer eent opic van mij maar nu met een vraag waar ik al een tijdje naar zoek. Ik zoek namelijk casebadges van verschillende merken, en dan bedoel ik niet die plak plaatjes die vooral op de nieuwe kasten en laptops zitten, maar die echte plastice badges. Ik heb al vanalerlij pagina`s en winkels afgezocht, en er waren 3 online winkels waar ik ze kon bestellen, 1 in duitsland maar die kon niet leveren, 1 in poolen maar dat vetrouw ik niet en 1 in amerika en die heeft zeer veel, het enige nadeel is je kan er alleen met paypal betalen en dat heb ik niet en wil ik niet. mijn vraag is dus weten jullie een zaak die een beete dichterbij is ???? Alvast bedankt. frans |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Mischien zijn er meerdere mede modders die graag ook casebadges willen maar niet kunnen vinden, hier dus de link naar die website: http://www.shadowmajik.com/Qstore/Qs...8&BACK=A0001A1 mischien kunnen we met ze`n alle een stel bestellen en dat er iemand met paypal het betaalt en dat we daarna hem terug betallen. De verzend kosten zijn gratis hiernaartoe, dus hun rekenen geen verzend kosten. En mochten ze hier zijn dan kunnen we ze in simpele envelopen door sturen. De kosten van de badges zijn niet hoog, en er zitten zeer mooie tussen. groeten. frans. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 april 2005
| Perfectsystems Heeft als het goed is ook nog genoeg Casebadges (bij Casemodding) Edit: niet meer dus. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Mischien kunnen we het verhuizen naar samenkoop junkies forum, als een groote inkoop ??? met toesteming van de admins en casejunkies. Maar dan moet er 1 iemand zijn die paypal heeft en hiervoor wil betalen, want ik wil er zelf al 5 verschillende, en zo als ik al zij ze zijn niet duur en verzend kosten zijn er niet. Ik hoor het wel. mzzzl frans. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| <b style='color:#FFA800;'>CaseJunkies casebadges compo (doe mee & win)</b> | Redox | Area 1337 | 99 | 26-09-2004 17:13 |