| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 maart 2007 Locatie: Rotterdam
| Hallo beste modders en modderessen( is het wel een Van Dale ? ) Na veel gegoocheld op google..heb ik het gevonden Ik koop een setje CCFL( merk;Sunbeam) ( rood of blauw ) van 30 cm ( een duo setje ) Maar..nu komt het... Ik wil daarbij ook een sound-controller aanschaffen,maar wat ik tot zover kan vinden op NL webwinkels is namelijk de sound-module van Sunbeam. Ikzelf vind het heel lelijk ogen..en volgens mij kan je het niet in een drive inbouwen ( corrigeer me als ik het verkeerd heb :/ ) Nu is mijn vraag... Zijn er ook andere sound-modules op de markt verkrijgbaar ( graag nederlandse webwinkels)..en zo ja....welk merk en type dan ... Alvast bedankt ..
__________________ Windows + L = tot straks |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Ik weet dus niet precies of dit is wat je zoekt maar ik heb een paar maanden terug een setje ccfl`s gekocht, hierbij zat een kastje wat je onderin 1 een van de vrije back plates stopt, hierop sluit je het kastje met ccfl`s opaan en daarna op de voeding, er zit een aan/uit knop op 1 microfoontje voor geluid en 1 draai knopje voor de reactie erop. mischien is dit iets wat je zoekt, of wil je er 1 die aan de voorkant bedienbaar is, je kan hem met beetje soldeer en knutsel werk ook ombouwe. Mocht je meer info of foto`s willen dan zeg het maar. je kan hem overkopen, hij is geschikt voor 2 30 cm ccfl als het goed is. greeets frans |
| | |
| | #4 (permalink) |
| allo allo is this Frans speaking Ja,fijn dat je dat even opmerkt..ik heb het graag weggewerkt. Kast moet wel netjes uitzien,vandaar .. Het zou fijn zijn als je misijn een aantal foto's naar me mail kan sturen,bekijk ik ze even. And Maybe we have a deal !! hoi hoi
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| zojuist mail met foto`s gestuurt. en mischien een typ kijk in een mod winkel of groot pc winkel, somige zit er soms 1 bij, of ze hebe er 1 liche. in tilburg haden ze hem eerst, mischien nu nog wel. greeeetz frans |
| | |
| | #7 (permalink) |
| dank je wel voor je mail,Frans. Zijn er ook andere modders die ook zelf deze producten gebruiken. En zo ja,welk merken type hebben julliie dan Alvast bedankt voor het plaatsen van reacties. Groeten, Een modder die straks een lian-li gratis krijgt van zn collega..
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb ook zoiets, alleen koste dat prulletje van mij maar 1,50, dus das niet veel soeps :P die gebruik ik ook alleen in mijn mod als het echt moet ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| divx player wel geluid, bsplayer geen geluid :/ | tongue_of_colicab | Software Junkies | 1 | 20-05-2004 22:28 |
| Hoe je fans laten zuigen? | jrbuurke | Cooling & OC Junkies | 3 | 4-09-2003 15:39 |
| laser op AAA/AA laten werken | Dj Tw@n | Elektronica Junkies | 1 | 11-04-2003 19:39 |