| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Junks een vraagje: Hoe sterk sta ik in deze situatie? Gisteren (zondag 18-03-2007) Bestel ik bij een webshop een upgrade set bestaande uit een CPU, MOBO en geheugen. Vandaag (maandag 19-03-2007) is het spul allemaal op de post gegaan. Dit gebeurde rond een uur of 12:00. Nu kom ik thuis van mijn werk en zie ik hetvolgende: Ik heb keurig een email binnen met de producten die verzonden zijn. Kijk ik op hun website blijkt dat 2 producten vandaag een prijsdaling zijn ondergaan. Het moederbord en het geheugen zijn totaal 11 euro gezakt in prijs. Mij wordt echter wel de volle prijs berekend zoals deze gisteren op de site stond. Opzig vrij logisch maar niet gezien het gisteren zondag was en ze dus de bestelling vandaag pas hebben verwerkt en opgestuurd. Ze wisten van het feit dat het goedkoper ging worden neem ik aan. Ik heb ze ondertussen al een email gestuurd maar ik wil hier eventjes checken hoe sterk ik sta als ik om een prijsdaling vraag. Citaat:
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Ik ben bang erg zwak, meestal staat in de overeenkomsten die je moet ondertekenen bij bestelling vaak ook iets over prijswijzigingen enzo. Meestal pakken dit slecht uit voor de consument. Maargoed, 11 euro is zo'n ramp niet. ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| klopt 11 euro is niet erg maar had wel zo iets van jammer hoor. maar ik hoor van meerdere kanten dat ik inderdaat wat zwakjes sta. Ik was ook niet van plan om een hele stendes te gaan maken over 11 euro maar als ik ze terug kon krijgen zou ik het niet erg vinden ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| FF topic geanonimiseerd, de naam van de webshop boeit in dit geval niet echt, het gaat hier om jouw 'rechten' ten aanzien van die daling, ik wil voorkomen dat de webshop daar met naam en toenaam bij betrokken wordt ![]() Over de situatie zelf: je hebt zondag een koop gesloten tegen de prijzen van zondag. Dat ze die pas maandag leveren is niet verwonderlijk, maar daar kunje geen rechten aan ontlenen imho ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| mjah ik ben er na wat meer zoeken ook achter gekomen dat ze het in de algemene voorwaarden hebben staan en dergelijke. Dus ik heb er vrede mee. Had ik maar een dag later moeten bestellen ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ze doen het gewoon om je te pesten :P (Soms krijg je trouwens wél je geld terug, dit hebben mijn ouders al een paar keer gehad, érg sympatiek van zulke winkels)
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Keus van videokaart voor bestelling help aub | boyac | Hardware Junkies | 9 | 27-08-2006 18:00 |
| wat zou je doen als? | dimo | Area 1337 | 33 | 16-03-2005 12:07 |
| Wat te doen met een XML-file. | Fleppuhstein | Software Junkies | 6 | 24-06-2004 16:57 |
| [dream] Wat zou jij doen met... | YGkremer | Area 1337 | 60 | 22-02-2004 14:13 |
| wat kan ik er aan doen | kielnoob | Hardware Junkies | 15 | 30-06-2003 11:47 |