| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Ik vroeg me af, zijn er nog meer IA verslaafden hiero??? Mischien leuk om te kijken of er nog meer mensen zijn die nog denken dat de euro evenveel als de gulden is. Hier mijn IA deelnames: U profiel raamrubber Auldey's en Bensu's Microcars Moddin-gear LCD 8*24 met Intel 8032 controller Waterblokken + Accesoires Illuminated Buttons & Backlight Kits Gyrotwisters 2e Ronde Frozen CPU LCD Grafische en Character displays Water Koeling Accesoires Corsair XMS Geheugen Pollin.de Producten van Sapphire, Asus en Maxtor Forever Flashlight ----------------------------------------------------------------------------------------- TOTAAL 2093,42 Nog terug te ontvangen: 505 Euro van PC-cooling.de actie
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| yousa $$ Big Spender $$ hehehe :P nee zo erg is het bij mij niet, maar ik heb wel dat ik het nooit kan weerstaan met een goeie IA mee te doen. ik wacht nu no op die IA van pollin.de, en die fans met strobo zodat het lijkt alsof de fan stilstaat MAar op Ebay kan ik er ook wat van :P Met mijn nieuwe hobby Tamiya's bouwen en racen, komen wel kosten in 1 maand: Tamiya TA03FS Peugeot 206 WRC Tamiya TA03FS Toyota Corolla WRC Zender set nieuwe velgjes en block tyres tools om alles te knippe, plakke en sjit Accupacks (2) Snellader deze hele gein in totaal heeft me 310 euro gekost ongeveer.
__________________ Dus... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003
| Ik heb meegedaan aan: IA = status Gyrotwisters = ontvangen 3mm led actie = ontvangen Soundbug - officieel = betalen? [ANIMOCHECK]Foreverflashlight = betalen? Blanco Casebadges van www.stickerkoning.nl = betalen? Pollin Electronics [www.pollin.de] = betalen? LCD grafische en character displays = ontvangen Auldey's en Bensu's Microcars = betaald KingOfDos zn Super InkoopActie v3.0 = gedeeltelijk ontvangen GoT Mega Inkoopaktie = betaald [ANIMO-CHECK] 10/100Mbit Netwerkkaartjes+Switches = betalen? Heldere Leds = ontvangen Stereo Audio VU meter met voorversterker = ontvangen Papst fan = ontvangen Nylon Kabelmesh = ontvangen 5 MM blauwe led 2200 MCD inkoopactie = ontvangen Super CaseMod inkoop Actie = gecanceld door ia starter zoiets en heb geen idee wat me dat gekost heeft |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Mijn lijstje: Fan Grills @ Alternate = ontvangen Pollin Electronics [www.pollin.de] = wachten op verzendkosten LCD grafische en character displays = ontvangen KingOfDos zn Super InkoopActie v3.0 = ontvangen GoT Mega Inkoopaktie = deels ontvangen <----------- Animo checks ----------> Producten van Sapphire ATi, Asus en Maxtor - ANIMO = kweet nog niet of ik voor die prijs ga bestellen [ANIMOCHECK]Foreverflashlight = echte ia gestart [ANIMO-CHECK] 10/100Mbit Netwerkkaartjes+Switches = gecanceld door ia starter ![]() Dangerden Maze 3 AMD [ANIMO-CHECK] Blauwe Leds voor €0.26 p/st (per 50)!! Arctic Silver - Animocheck |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: Roden, Drenthe
| Hier vliegt het geld er ook door, via Laupro, eBay en computershops. Voordat ik mijn loon binnenheb is het feitelijk al uitgegeven en sparen doe ik dus ook niet echt Nieuwste aankoop : digitale videocamera voor maken films en fotos skateboarden ![]()
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: Roden, Drenthe
| Citaat:
uurtje of 8 gaan werken per week...verdien je genoeg
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| geen benzine meer | whocarez | Area 1337 | 7 | 17-07-2005 04:34 |
| Na OC geen netwerk meer? | Spike | Cooling & OC Junkies | 5 | 6-04-2004 12:08 |
| Nog meer overclockers | B@S | Area 1337 | 4 | 19-06-2003 00:22 |
| PC start nie meer | CornNatron | Hardware Junkies | 3 | 2-01-2003 10:14 |