| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 februari 2007
| hey, ik heb even een vraagje. ik ben op zoek naar plexiglas maar kan geen fatsoenlijke winkel vinden. heeft er iemand een idee waar ik het misschien zou kunnen kopen ? het betreft 2x een stuk van 50x50cm van nog onbepaalde dikte. het liefste in de buurt van breda, maar eventueel per internet bestellen mag van mij ook. Groetjes, Vincent |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Een beetje gerafinneerd zoekwerk kan ook geen kwaad, Maar omdat ik niet de ergste ben HIER een link, succes !
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2006
| Hej crazy, Ik woon zelf in Bavel, vlak bij Breda dus en daar in de buurt kun je geen plexie krijgen op de bouwmarkten na. Dit is echter duur en vaak niet de goede maat. Zelf heb ik mijn spul van www.bg-computers.com waar ook plexiglas wordt verkocht. Kijk anders ook eens op: www.freezinghardware.nl www.sallandautomatisering.nl bij deze 3 zaken wordt alleen plexiglas van AC ryan verkocht. Wil je wat betere kwaliteit of helemaal naar eigen wensen dan kun je naar www.bouwplastics.nl gaan. Goede kwaliteit maar een stuk duurder.
__________________ Blijf modden ! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| afbeelding op plexiglas | Rens | Casemod Junkies | 2 | 21-11-2007 17:49 |
| Wat is het verschil tussen gewoon plexiglas en UV-plexiglas? | Instapper | Area 1337 | 6 | 30-05-2006 22:19 |
| Plexiglas | Djdevil133 | Casemod Junkies | 8 | 1-01-2005 23:24 |
| Gat boren in plexiglas | Jamba | Casemod Junkies | 14 | 18-08-2004 15:59 |
| Plexiglas | DJD xtreem | Casemod Junkies | 36 | 3-08-2003 10:50 |