| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
Overigens zag ik het verschil tussen de .2xx en de .1xx versie. Ik ben nu een inkoopactie aan het opzetten op www.inkoopacties.net en deze bevatten de .2xx versie. | |
| |
| | #18 (permalink) | |
| Citaat:
Overigens is 5% niet zo veel op een klein bedrag. De inkoopactie is inmiddels in aanvraag bij www.inkoopacties.net . | |
| |
| | #20 (permalink) | |
| Citaat:
Tevens voor het overzicht voor mijzelf en voor de duidelijkheid van de klant zelf. Wanneer de aanvraag is goedgekeurd zal ik het op de verschillende forums melden zodat men kan bestellen. Aantallen roepen mag altijd ![]() | |
| |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2006 Locatie: Elst (Utrecht)
| Ik zit ff te kijken op die duitse site. Zitten nog wat ander bij die ik wel interessant vind. Maar wat voor soort switch moet het zijn voor aan/uit? Want daar zijn nog weer verschillende types in... |
| |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2006 Locatie: Venray
| kan je ons misschien een url regelen van het overleg oid als het op het forum staat van IA.net?? ik wil er namelijk absoluut niet te laat voor zijn omdat ik NKCM dit jaar niet wil missen ![]() iig iets meer info of iets dergelijks zodat wij een beetje inzicht krijgen op het verlopen van deze IA (ik wil die knoppen nogal graag hebben enzo en ben heel erg ongeduldig atm :P )
__________________ ..::Specs::.. - ..::www.BouweenPC.nl::.. - ..::www.ICT-Xpress.nl::.. [CiP] WaterCooled Main-Center |
| |
| | #24 (permalink) |
| Ik heb inmiddels een IA opgezet op www.inkoopacties.net. Hij is op het moment in aanvraag voor een zichtbare animocheck bij de admins. Zodra ik meer weet laat ik het uiteraard zo snel mogelijk horen. |
| |
| | #25 (permalink) |
| TOPPIE!! tnx ![]()
__________________ ..::Specs::.. - ..::www.BouweenPC.nl::.. - ..::www.ICT-Xpress.nl::.. [CiP] WaterCooled Main-Center |
| |
| | #26 (permalink) |
| En hier is hij dan: http://www.inkoopacties.net/ia/w0blz0np Ik zal zo gelijk nog even kijken naar de verzendopties. |
| |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
![]() ![]() ![]()
__________________ ..::Specs::.. - ..::www.BouweenPC.nl::.. - ..::www.ICT-Xpress.nl::.. [CiP] WaterCooled Main-Center | |
| |
| | #29 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Inkoop Actie Bulgin Vandal Switch Blue MPI002 | Imperial Guard | Shop Junkies | 14 | 3-02-2006 20:49 |