| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Aangezien ik bij dit bedrijf werk vroeg ik me af of er nog mensen waren die hier wel eens besteld hebben en wat de ervaringen zijn met dit bedrijf Brand los en vertel je me goeie en negatieve kanten van ons bedrijf YaaD Cool-Prices
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Daar ga ik mede voor zorgen, info op de site klopt jammer genoeg niet altijd en daardoor wil het nog wel eens misgaan, verder nog aanvullende kritiek iemand?
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 februari 2006 Locatie: Deventer
| Heb een tijdje terug een bestelling geplaats. Deze enkele malen veranderd. Volgens mij konden ze dat op een gegeven moment niet echt meer waarderen en lieten dat ook duidelijk blijken in de mail. Wel duidelijke communicatie. Producten netjes op tijd verstuurd en goed verpakt. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Samen met mijn neef heb ik daar besteld. Coole Prijzen zeker. We bestelden daar een moederbord dat in de RMA afdeling lag. Een Asus A8N-E zonder acc. voor 13,95 euro. Deze besteld te hebben met bijbehorende cpu en ram. Kregen we te horen dat dit moederbord er niet meer was. Tja, kan gebeuren. Toen maar een andere uit de RMA afdeling besteld. Was er OOK al niet meer. Toen weer een andere. Was er OOK niet meer. Uiteindelijk heeft mijn neef op eigen houtje daar een Asus moederbord besteld voor 56 euro. Na de (overigens goede) levering het bord getest te hebben bleek deze toch wel heel erg traag te zijn, toen dit bord maar weer doorverkocht voor 56 euro aan een vriend. Nu gaan we bij Salland wat bestellen, dit keer een moederbord ter waarde van 113 euro. Die zal wel snel zijn. Conclusie; Goede winkel, coole prijzen. Maar de snelheid waarop de site geupdate word is ERG slecht.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| [quote="Pureoptical"] Citaat:
![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Zero Cool Stacker | Zero Cool | Casemod Project Logs | 16 | 28-05-2007 15:04 |
| [CIP] Cool blue [CIP] | ^Sjoerd^ | Casemod Project Logs | 33 | 26-07-2005 11:19 |
| The Cool Cube | Ragon | Frontpage Discussie Forum | 3 | 9-03-2005 21:33 |