| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 april 2006 Locatie: Dordrecht 078
| Hallo beste mede junks, Ik wil een moederbord van sapphire gaan aanschaffen de PC-AM2RD580ADV of de PC-AM2RD580. Nu is het probleem dat ik deze borden alleen bij komplett.nl kan vinden maar die leveren alleen via het net. Aangezien ik nog niet zeker ben over de keuze van deze 2 borden wil ik ze graag even in real-life bekijken en bestuderen. Daarom de vraag weet iemand een verkoop adres van deze borden het liefst in de buurt van Dordrecht, Rotterdam, Den-haag, Breda etc, dus met andere woorden in een cirkel van +- 75 kilometer van Dordrecht. Let wel op het gaat dus om de AM2 uitvoeringen de 939 ben ik wel bij verschillende tegen gekomen.. Bedankt voor komende reactie`s..
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Als ik even op de website van Sapphire kijk dan zie ik dan Mycom ze ook schijnt te verkopen. Misschien dat je in de buurt van Dordrecht kan slagen. Succes... en Sapphire maakt mooie planken ![]()
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ja mycom heeft inderdaad sapphire borden, maar ook alleen maar de 939 varianten.. Ik heb er inmiddels toch 1 betseld bij komplett.nl en we zullen zien wat het word, is het niets gaat hij net zo hard weer terug..
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Nou heb inmiddels het sapphire bord binnen gekregen, ik heb niet voor de witte uitvoering gekozen omdat die helaas niet uit kwam met mijn systeem (kaart met dubbele koeler waardoor ik geen normale pci aansluiting meer over had, en geen parralel aansluiting, en door dat ik geen pci meer had kon ik er ook geen losse parralel kaart in zetten) Dus na lang wikken en wegen en vooral veel balen heb ik voor de adv versie gekozen. Vol goede verwachtingen ben ik na het installeren gaan overklokken, ik kwam in eerste instantie niet verder dan van 200 naar 214 met een multiplier van 11. Aangezien op verschillende forums deze borden beklend staan als overklokkers snapte ik er helemaal niets van. Uiteindelijk een bios-update gedaan en draait nu met de boxed-koeler (wacht nog op mijn andere koeler) op 279 x 11 = 3069mhz op een tempratuur van idle 43 graden. Dit zijn de eerste indrukken van het moederbord.. Ik weet dat dit niet het juiste topic is voor dit verhaal, maar het ging lekker door op de vraag hier boven, vandaar!! Mocht er belangstelling zijn naar meer informatie over dit moederbord wil ik met goedkeuring van de SU`s best een revieuw schrijven over dit bord...
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kleine moederborden | defecto | Hardware Junkies | 11 | 12-06-2005 20:21 |
| Sapphire 9600 XT 256MB naar een Sapphire 9800 XT 256MB | xoxide | Cooling & OC Junkies | 9 | 1-11-2004 18:06 |
| geheugentimings op n-force2 moederborden | Dabien | Hardware Junkies | 15 | 9-01-2004 08:18 |
| verkoop/inkoop forum | QuincMan | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 28-03-2003 17:15 |