Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Shop Junkies
Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 17-12-2006, 14:36   #1 (permalink)
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard bg-computers

Ik heb een beetje op de site van deze mensen zitten kijken, en wat shopreviews op Tweakers bekeken. Opzich lijkt het een redelijke site, wat tragere levertijden dan gemeld is het enige "grote" probleem.

Iemand hier enige ervaring met deze webshop?
Oud 29-12-2006, 14:11   #2 (permalink)
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Aangezien er geen reactie op kwam hier dan maar even mijn eigen ervaring na het aankopen van wat onderdelen bij deze shop.

Er stond op de site dat ze t/m 21 december open waren en van 27 t/m 29 ook nog open zouden zijn.
Op 21 december laat in de middag bestelling gedaan, 27 december kreeg ik een mailtje binnen de order verwerkt was en dat als ik het geld nog niet had overgemaakt dat nog even zou moeten doen. Ik een mailtje terug gestuurd dat het al op de 21ste was overgemaakt. Waarop enkele minuten later weer een mailtje verscheen dat dat inderdaad het geval was en dat het de 28 zou worden verstuurd.
Vandaag de 29e netjes een pakje voor de deur.

Zeer netjes dus zou ik zeggen.

Een klein nadeeltje wat ik bemerkte. Bij betaling moet je altijd het ordernummer vermelden zoals bij de meeste bedrijven het geval is. Ze gebruiken echter een underscore in dat nummer. Internetbankieren bij de postbank geeft echter aan dat een underscore niet mag worden gebruikt in het beschrijvingsdeel. Ik had die dus vervangen door een normaal min teken. Automatische verwerking zou hier dus op stuk kunnen lopen. (daarom heb ik dus ook na het eerste mailtje een mailtje terug gestuurd met het probleem aangaande _ en gebruik van -)

Al met al, snel gedaan, netjes verpakt, juiste bestelling en fatsoenlijke prijs.
Oud 2-01-2007, 19:17   #3 (permalink)
Moderator

DeKemp's schermafbeelding

Standaard

Ik ben er net achter gekomen dat de winkel op 3km fietsafstands is, dit word mijn nieuwe winkel . Nooit meer onlinebestellen want van verzendkosten word je ook gek.
Oud 3-01-2007, 23:22   #4 (permalink)

Standaard

Ik zie deze post nu pas.

Heb enige tijd geleden 4 AC Ryan 5mm Red Acryl Panels besteld.

De bedoeling was om de 3mm variant te bestellen, maar BG Computers wist mij te melden dat AC Ryan deze uit de handel haalde en dat zij deze ook niet meer op voorraad hadden (vervolgens heeft BG Computers direct het product van hun website gehaald).

Na het plaatsen van de bestelling netjes een ontvangst gekregen en gegevens voor de betaling.

Echter liet de betaling van mijn kant iets langer wachten dan was gepland.
Hierop kreeg ik een mail met het verzoek van BG Computers om het geld over te maken of de order te annuleren indien dit van toepassing was.

Nadat de betaling was voldaan kreeg ik netjes een bericht en een T&T nummer.
Twee dagen nadat de betaling was bevestigd heb ik dan ook keurig verpakt mijn pakket mogen ontvangen.

Nette service en afhandeling.
Juize is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wahoo Computers Custom ATC-201 LightStar Frontpage Discussie Forum 5 10-12-2004 23:09
Hey ik heb 4 computers over.... Mr. van Dooremolen Hardware Junkies 30 14-05-2003 10:43

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.