| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 december 2006
| Hallo, ik ben geen held als het op het samenstellen van een PC aankomt, dus ik zou jullie willen vragen om een PC voor mij samen te stellen. Mijn budget zal ongeveer tussen de 700 en 800 Euro liggen. Ik speel nu heel vaak Football Manager 2007 dat ik graag op hoge snelheid wil spelen, maar ik wil ook spelen als NFS Carbon enz. kunnen spelen op hoge kwaliteit, verder doe ik dingen voor school op m'n PC en Photoshop ik zo nu en dan. Ik heb al een goede monitor en speakers, verder wil ik alles nieuw, dus een PC, muis en toetsenbord (evt muismat). Zelf lijkt de Logitech G5 muis mij wel wat en ik wil een toetsenbord waar je iets meer mee kan dan met een standaard exemplaar. Ook wil ik alles graag in het zwart. Als behuizing vind ik de Aerocool BayDream Zwart mooi, maar als jullie nog iets mooiers of beters kunnen vinden wil ik daar natuurlijk graag over nadenken. En wil iemand het samenstellen op een webshop die volgens hem het beste/goedkoopste is? (Ik kan hem niet zelf in elkaar zetten)Alvast bedankt, Nickv_666 |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Ik ga even kijken ![]() http://img133.imageshack.us/img133/9593/pceg7.jpg Een C2D die je gerust kan oc'en naar een 6400. Goede grafische kaart, wel nog geen behuizing en muis ofzo. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waterkoeling set tot 200 euro. | davy199171 | Cooling & OC Junkies | 4 | 10-08-2006 09:20 |
| Euro-strijd der giganten | stonestrong | Frontpage Discussie Forum | 62 | 21-03-2005 10:41 |
| Printer voor 1 euro | Rich | Gadget Junkies | 38 | 11-03-2005 22:05 |
| Euro Case Modding Exhibition | Ragon | Frontpage Discussie Forum | 16 | 7-03-2005 17:51 |
| videokaart van rond de 70 a 80 euro | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 1 | 18-11-2003 16:34 |