| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 oktober 2006 Locatie: Babberich
| Omdat ik nog wel een tijdje aan m'n Asus P5P 800-VM moederbord vast zal zitten maar nog wel normaal wil kunnen gamen wil ik een nieuwe videokaart kopen maar kzit nog te twijfelen tussen de onderstaande 2 kaarten, kan iemand me ff goed advies geven, kheb ut hard nodig dus :P voor meer informatie zie http://www.alternate.nl/html/product...l?artno=JAGH19 (voor de NVidia) en http://www.alternate.nl/html/product...?artno=JAGHAA& (voor de ATI) alvast bedankt! greetz, marc |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Wat heb je zelf allemaal gedaan? Al wat onderzoek gedaan op Google ofzo. Wat reviews lezen enzo. Dit is namelijk een smaak kwestie. Ik vind bijvoorbeeld nVidea beter voor games en een ander vind ATi beter. De kaarten zijn nagenoeg gelijk aan elkaar meen ik zo snel te zien dus mijn oordeel is: Kies waar jij zelf het beste gevoel bij hebt.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik zou zelf juist niet op gevoel af gaan, gewoon objectieve reviews lezen en afweging maken wat betreft prijs/kwaliteit-verhouding. Het is wel een smaak kwestie als je naar de kleur van de PCB ofzo gaat kijken. Je kunt niet vinden of de ene kaart beter voor games is dan de ander, dat maken de fps wel uit. Om lone_wolf wat verder te helpen; zoek gewoon wat vergelijkende reviews op het net. Volgens mij heb je met beide kaarten wel waar voor je geld, maar met de 6800 heb je wel een iets betere kaart.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| |
|
| « aquatuning.de
|
case » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sparkle nVidia GeForce 8400GTS | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 6 | 7-07-2007 16:02 |
| Nvidia GeForce FX 5900 XT | AsEeL | Hardware Junkies | 154 | 19-04-2004 17:24 |
| nVidia GeForce PCX-serie | Demoniac | Frontpage Discussie Forum | 28 | 21-02-2004 07:38 |