Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Shop Junkies
Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 20-10-2006, 13:40   #1 (permalink)

Standaard [SK] Waterkoeling part II

Er is pas weer een inkoopactie gelanceerd op www.samenkopen.net.
Ik zou hier best wel een waterkoelset willen aanschaffen.

Als er al mensen zijn geweest die vooheen al eens van deze spullen hebben gekocht bij een voorgaande actie, zouden die me dan iets kunnen vertellen over de kwaliteit van de producten.
Timonator69 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-10-2006, 15:27   #2 (permalink)

Standaard

Ik heb er wel een set gekocht, maar nog niet ingebouwd. Dus over de werking ervan kan ik nog niks zeggen. Het ziet er wel mooi uit fittingen worden gelijk erbij geleverd. Je moet er wel even wat teflon tape tussen doen want deze ( bij mij push in) hadden geen o-ringen. De levering ging echter niet soepel. De leverancier had een paar fouten gemaakt waardoor het vertraging opliep waarschijnlijk zal dit nu beter geregeld zijn. Meer kan ik je nu nog niet vertellen dus
hellraver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-10-2006, 21:24   #3 (permalink)

Standaard

Zolang het fatsoenlijke blokken zijn is het voor mij goed. Ik wilde alleen even checken of het wel de moeite waard is niet dat ik straks fonteintjes uit men koelblokken krijg
Timonator69 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-10-2006, 00:01   #4 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timonator69
Zolang het fatsoenlijke blokken zijn is het voor mij goed. Ik wilde alleen even checken of het wel de moeite waard is niet dat ik straks fonteintjes uit men koelblokken krijg
Dan weet je iig dat je een goede pomp hebt .

De prijzen zijn er wel aantrekkelijk in die actie, bedankt voor de tip.
Oud 29-10-2006, 10:51   #5 (permalink)

Standaard

Hellraver, doe eens the Poor man's flatness test, ik ben benieuwd hoe ze deruit komen...
Wolgarnaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-10-2006, 11:37   #6 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolgarnaal
Hellraver, doe eens the Poor man's flatness test, ik ben benieuwd hoe ze deruit komen...
Dat is met die lijntjes toch ? Dat zegt 'mijn vriend' tenminste. Dat zal ik , als ik mijn kamer heb opgeruimd , doen

edit: Heb dat met die lijntjes gedaan en foto's gemaakt. Zal ik ze op imagehack pleuren en linkjes plaatsen? ( op got werd toen een topic gelijk dicht geknalt omdat ik link had naar imagehack ofzo :P )
nou toch maar link gemaakt ook al geen reactie ik krijg wel pop-up als dit erg is haal hem dan maar weg
hellraver is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hypercube˛ Part III R@mon News & Review Junkies 13 11-01-2005 18:40
Hypercube˛ Part II R@mon News & Review Junkies 13 6-01-2005 13:55

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.