| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Nadat ik bij Salland automatisering een coolplex 75 reservoir had besteld, na 4 x opnieuw levertijd informatie had gekregen, dikke 3 weken verder was en geen duidelijk antwoord op een email kreeg die ik had gestuurd besloot ik verder te zoeken en kwam uiteindelijk bij aquatuning.de uit. Daar plaatste ik mijn bestelling hoorde een paar dagen nix en opeens kreeg ik een mail verpakt en toen verzonden en pats boem een dag later was het er al. Ik vind de prijzen van aquatuning netjes, ze hebben veel voorraad waardoor ze heel snel kunnen leveren. Ze zijn dus en goedkoop en snel terwijl ze ook nog eens in Duitsland zitten. Ik wil Salland automatisering niet zwart maken, ik hoor genoeg positieve verhalen van mensen, plus dat de coolplex 75 niet meer wordt gemaakt volgens mij maar nog wel voorradig is bij een aantal leveranciers. Mn koppelingen hebben ze wel netjes geleverd. Maar ik bestel dit soort onderdelen voortaan dus liever bij een bedrijf dat voorraad heeft en na mijn mening meer gericht is op waterkoeling en niet op het in het groot verhandelen van ,,standaard componenten``.
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beetje ongerust over status van aquatuning. | modder.exe | Shop Junkies | 3 | 4-01-2007 11:05 |
| Aquatuning.de status | modder.exe | Shop Junkies | 1 | 29-12-2006 17:53 |
| Vergelijking 3 wcwinkels [Aquacomputer, Aquatuning,Freezing] | modder.exe | Shop Junkies | 5 | 13-12-2006 20:31 |