| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| 99 minuten cd's als er intresse is ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Hmm ik zie net dat mij mesh weer op is, dus de UV reactive mesh heb ik nuineens ook wel oren naar. Of heeft er iemand nog een leuk kleurtje standaard mesh liggen ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2003
| ik wil ook UV Re-active mesh.. tis al bijna op.. heb nog maar halve meter ![]() http://www.casejunkies.com/index.php...0001&hl_id=702 maar jullie moeten het natuurlijk niet allemaal gaan kopen dan is het bij mij minder unique ![]() |
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | ||
| | |
| | #23 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
remote sets, accu's van 3500mAh, zenders/receivers, hi-torque servo's, Aluminium Demper sets, Demper-olie (das zo vreselijk duur), lagers, antenne rietjes in flitsende kleuren, velgen, banden en inserts, krachtigere motoren (Dynatech 02H bijvoorbeeld), elektronische regelaars, soundmodules (toeters enzow), verschillende soorten tandwielen, differentielen, Alu ophangingen, etc etc etc | ||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Tja indien er zat interresse is wil ik wel ff pollen waar de interresse naar uit gaat maar dan moeten we toch minimaal 5 a 10 liefhebbers hebben, anders halen we geen quantum (maar de prijzen zijn daar zowiezo een stukje interressanter als hier . Vooral regelaars, bodies, lagersets en accus kunnen meevallen. Voordeel is wel dat ze in principe alle parts van Tamiya zowat uit voorraad leveren. Ook HPI, Carson, Acoms, \Futaba is mogelijk, geef maar een reactie!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| ik heb trouwens nog wel een idee er voor. namelijk Jamara TX2 en TX3 remote's dit zijn goedkope 2 en 3 kanaals remotes, met een receiver erbij die echt superklein is, 2 servo's en een losse batterij houder met schakelaar voor benzine aangedreven wagens. 3de kanaal is dan handig voor een startmotor, of bij elektro voor verlichting schakelen. |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Haha, maak je je zorgen? Eerste aanzet voor SP aktie is reeds gemaakt, er wordt al naar produkten gezocht, en mannnnn....................... do I have something nices for you!!!! We hebben al iets moois in petto, iets dat sofar nog nooit op de nederlandse markt is geweest, waarschijnlijk ook niet in een andere IA (ik ben ze iig nog nergens tegengekomen). En nee, ik vertel nog niks.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tips voor casemod | Nemesis | Casemod Junkies | 2 | 25-08-2005 19:20 |
| Wie heeft een schema en tips voor deze schakeling | Patrick | Elektronica Junkies | 6 | 22-05-2003 11:29 |
| Koel problemen en vraag voor tips | xmen2 | Cooling & OC Junkies | 3 | 19-05-2003 17:47 |
| Slapeloosheid, om gek van te worden, iemand tips? | Thunderman_303 | Area 1337 | 52 | 11-05-2003 00:46 |
| tips en trucks voor een koffermod? | FonS | Casemod Junkies | 19 | 24-02-2003 00:17 |