| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Voor mijn CIP zoek ik een mooie afwerking voor mijn net niet ronde gaten in mijn aluminium platen. Met de hand is die bijna onmogelijk om een mooi egaal rond gat te maken. Nu was ik dus op zoek naar iets waar ik dit mooi mee kon afwerken en ik dacht aan een soort rooster ofzo. Alleen weet ik niet waar je zoiets koopt. Bij conrad had ik het volgende gevonden: ![]() Maar dit valt toch iets buiten mijn budget. Je zo zegen € 4,55 x 2 is 9 euro, omdat conrad hier niet meer in de buurt zit (boekel is het alleen online te bestellen, oke zou ik zeggen ook nog geen probleem, maar nu komt het 8 euro komt er bij omdat het bedrag onder de 20 euro is en samen met de verzend kosten kom ik dan rond de 25 euro uit! Dat is dus niet de bedoeling voor iets wat 9 euro kost :/.Weet iemand hier waar ik zoiets kan halen ? Mvg, rene bosch |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Die meshX fanguard is niks nee, ik vind ze echt te lelijk. En van die autoshop klopt ben ik net even langs gereden, maar daar hadden ze vrij weinig. Morgen nog even bij andere winkels kijken. Verder nog ideën? |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |