| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2003
| ik ben ook wel geinteresseerd in zo'n 200 GB harde schijf enige vraag die bij mij opkomt: ik woon nl. in belgie....en ik geloof dat jullie het niet echt verzekeren als er iets misgaat met de levering vanuit nederland naar belgie ? of leg eens uit...hoe gebeurd dat.. (als je wil natuurlijk :P ) |
| |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Ik ga ervanuit dat de prijzen aardig onder de prijzen van Tweakers zitten. Dus nieuwe meuk gaat er zeker komen. En zeker een paar HD's We zitten nu al op de 60 stuks, dus die dikke korting gaan we redden. Als ze er dan ook maar binnen een paar weken zijn. ![]()
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| Je kan al RAID draaien met 2 schijven hoor! Leuk dat ze er nu mee komen... een vriend van me heeft et (wel met PC PRIVE project, zal hier wel niet kunnen) 7 120GB Maxtor schijven gekocht ! (hij heeft nu intotaal 1 terra byte in 1 Bak zitten! (en heeft nog 4 andere bakken staan haha) is wel 1337 gezicht, zit een RAID kaart van PRomise in die zo'n 35 CM lang is (6 aansluitingen) kost zo'n 375 euro, die kaart alleen :P ![]() |
| |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Kom ik aan met mijn onboard Promise Raid, met 2 aansluitingen.... Kan ik maar 4 in totaal op aansluiten.... Ach.... is zekers ook genoeg :P 4x120
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
![]()
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| |
| | #21 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
iig niet in delzefde RAID set | ||
| |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Als het echt mooie prijzen worden neem ik er ook 2 voor mijn server. Zit nog te twijfelen tussen de 80 en 120 GB. Erg veel geld heb ik nl niet over.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2003 Locatie: Bergen op Zoom
| Zoals jullie misschien ook wel op laupro hadden gelezen gaat de inkoopactie morgen geopend worden ![]() ![]() !De meest prijsinteressante schijf zal die van 120GB gaat gaan worden als er zulke grote afnames van zijn!! De serial ATA hd's zitten er helaas nog niet bij, omdat die gewoon nog niet verkrijgbaar zijn helaas. Dit worden trouwens wel heel erg dure schijven!! Zo'n 150 a 200 euro voor 36GB pfff.. Dus kijk morgenmiddag allen op laupro.nl voor de inkoopactie!! Een precieze link zal ik dan nog doorgeven!!
__________________ Check de inkoopacties op www.laupro.nl! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| S-ata maxtor probleem met Asus P4C800 | Ralph184 | Hardware Junkies | 4 | 19-03-2006 19:45 |
| Sapphire 9600 XT 256MB naar een Sapphire 9800 XT 256MB | xoxide | Cooling & OC Junkies | 9 | 1-11-2004 19:06 |
| Watercool producten | Davidian | Cooling & OC Junkies | 39 | 25-03-2003 17:03 |