| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006 Locatie: vlaams brabant
| Ik zoek al een hele tijd achter race gaas of autogrill (anders gezegd :P ) Maar ik kan dit bijna niet vinden ik vind het in de brico hier in de buurt maar dit is een hele rol voor 49,99 euro enjah ik heb maar 2 kleine stukken nodig. en wil er niet te veel geld aan kwijt. het ziet er zo uit : ![]() Weten jullie waar ik dit kan aankopen ? site of winkel maakt niet uit thanx |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Vorig jaar heb ik ook een tijd naar racegaas gezocht. Ik ben toen bij diverse ijzerwaren zaken geweest in utrecht, maar zonder resultaat. Toen heb ik bij de blokker een prullenbak van 5 euro gekocht, die gemaakt was van dat gaas. Met de dremel heb ik de onderkant eruit geslepen en toen had ik 2 mooie stukken gaas. Kijk dus eens bij de blokker/ikea naar prullenbakken ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik heb voor mn huidige CiP wat gaas gehaald uit één of ander prullaria ladenkastje van gaas. Ff zwart spuiten en klaar is Carpento ![]() Kortom: het zit in veel dingen, je hebt alleen wat creativiteit nodig :P
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
alle andere ook merci voor de reacties | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| MeshX is leuk, maar de gaatjes zijn imo veel te klein. Racegaas is ideaal. Bij de locale tuningzaak hebben ze dat spul ook wel (50x50cm ofz maar daar zijn de gaten weer veel te groot ![]() Het beste is nog wel steeds de originele Modders' Mesh. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Locale oto-tuningshop heeft zoiets ook wel hoor, denkend aan Heuts b.v. ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show je nieuwe aankopen | 666Robin666 | Hardware Junkies | 4 | 9-08-2007 13:50 |
| Nieuwe aankopen topic - Deel 2 | Freakazoid | Area 1337 | 201 | 3-06-2004 19:36 |
| Het Grote NIEUWE AANKOPEN topic. | Freakazoid | Area 1337 | 35 | 10-07-2003 22:45 |