| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Ik zal dan maar zelf beginnen zeker. Het meeste stuff haal ik van www.soefkenijn.com Nog nooit problemen mee gehad. Levertijd ong. 5 dagen. Ledjes haal ik op www.ledjes.nl Levertijd: slecht Heb ze op 9/05/2006 betaald en ze zijn nog altijd niet aangekomen. Grtz Jensn |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| op dit moment haal ik alles ff snel bij www.maxactive.nl (bij mij om de hoek ).Maar ben vanplan alles bij een ia of sk te bestellen al ik redelijk wat nodig heb edit: er is serieus een edit knop hoor jensn .maar mijn ledjes heb ik trouwens besteld bij de ledjes SK.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Ik haal mijn casemodspul óf bij mijn baas. En die besteld weer via www.informatique.nl óf bij Maxactive Of natuurlijk gewoon bij de bouwmarkt ![]()
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 april 2005
| Citaat:
Ik koop mijn stuff opSalland Automatisering | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Citaat:
Damnn das een goede site die je daar aangeeft. Echt das de tip van het jaar ![]() [/offtopic]
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Haal het overal vandaan, als het maar goedkoop is! Wou dat ik een normale casemodzaak hier in Alphen a/d Rijn had. Heb alleen een of andere ict-traders hier die bijna niets meer op voorraad heeft qua casemod spul. Daar sta je dan, 2 dagen voor het NKCM in de nood opzoek naar een UV CCFL'tje omdat de rotte invertors van AC-Ryan kapot waren gegaan. (Vandaar ook te weinig verlichting bij het NKCM ) |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ik woon in Roden, ligt onder Groningen... Lijkt wel of we hier in 1990 leven man! CaseModding? Was dat? Weten jullie een casemod shop? Ik ken alleen brakke computerboeren met 2 computers en casemodding kennen ze niet! :/ Ik ken alleen computerland in groningen, maarja, die verkopen alleen een window sticker en een ccfl-etje... Weet iemand nog een mooie shop? Liefst in Roden...
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Overal en nergens...gwn wat goochelen en dan maar zien hoe en wat het voordeligst is...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 juli 2006
| hier in belgië zijn best wel wat pc winkells met modding stuff bv: bells http://www.bells.be/ |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 augustus 2005 Locatie: Son
| Duitse site's FTW ! http://www.caseking.de http://www.ikbenstil.nl (van het Duitse: Ich bin Leise) etc.etc.etc
__________________ DFI LP Ultra-D || AMD A64 3000+ || 2x 1gig Gskill. PC4000 || ASUS GeForce EN7800GT 256mb || 1x Samsung Spinpoint 160gig || 1x Maxtor 120gig || Coolermaster Realpower 450watt || Logitech G5 || Corepad || Philips 170S (17'') || HQ-08 |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 mei 2006 Locatie: Groningen
| Citaat:
Bij blackdog-pcs hebben ze een hele boel spullen, alleen de site is niet zo handig, gelukkig hebben ze een zoekfunctie. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar kopen jullie je mod-stuff? | Niek | Hardware Junkies | 1 | 15-09-2005 19:10 |
| Waar 2MM dik aluminium halen ? | Bobie | Casemod Junkies | 4 | 26-08-2005 19:32 |
| Waar kopen jullie je casemod spullen? | PeaceMaker | Area 1337 | 2 | 26-07-2004 19:23 |
| waar koper te halen? | ^n0c3r | Cooling & OC Junkies | 8 | 9-07-2004 20:27 |
| waar alluminium platen halen? | Be'lakor | Casemod Junkies | 8 | 27-08-2003 11:45 |