| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| OK ik zal wel effe kijken, enja, blackdog-pcs heeft idd niet zo'n handige site... Kijk, verzenden is niet zo'n probleem, alleen dat kost weer wat hea... en dan hopen dat je het krijgt. Of rembours.. maarja, dat kost nog veel meer ![]() EDIT: Noja, die 1st-aid heeft wel wat, maar net niet waar ik belang bij heb.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2006 Locatie: Den Oever, Wieringen, N-H, NL
| en de goedkoopste ? dat is?
__________________ Alles binnen Check me CiPKast: FullTower van AOpen was GratisCiP MoBo: Asus P5N32-SLI SE Deluxe|Proc: Intel Core2Duo 2,4GHZ| Mem: Corsair 2x512MB|Video: MSI 7900GTO |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb veel spullen voor mijn waterkoeling besteld bij Freezing Hardware, daar heb ik erg positieve ervaringen mee! Snel antwoord op je vragen en een hoop praktische kennis. Vanavond wat spulletjes besteld bij B&G Computers, eens kijken of dat wat is. Ze hebben in ieder geval een mooi assortiment voor de serieuze casemodder ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar kopen jullie je mod-stuff? | Niek | Hardware Junkies | 1 | 15-09-2005 18:10 |
| Waar 2MM dik aluminium halen ? | Bobie | Casemod Junkies | 4 | 26-08-2005 18:32 |
| Waar kopen jullie je casemod spullen? | PeaceMaker | Area 1337 | 2 | 26-07-2004 18:23 |
| waar koper te halen? | ^n0c3r | Cooling & OC Junkies | 8 | 9-07-2004 19:27 |
| waar alluminium platen halen? | Be'lakor | Casemod Junkies | 8 | 27-08-2003 10:45 |