| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 april 2006
| Hallo ik heb een Q-Tec kast L-CMD en deze zou ik graag willen Casemodden je kan de zijkant er gewoon afschuiven dus opzicht is het niet moeilijk nu moet ik aleen weten of er een online winkel is die voor die kast de zijpanelen verkoopt met glas erin dat je in de computer kan kijken want dat lijtk me wel vet.. als dat niet kan hoe doe ik dat dan zelf. ? wat heb ik dan nodig en waar vind ik er een tutorial voor ?Mvg Trevis ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Ik zou niet weten waar je precies zo'n sidepanel vandaan moet halen of dat die er uberhaupt wel is, maar kijk eerst even bij de winkel waar je hem gekocht heb, en anders kan je effe wat googlen en wat webshops af gaan. En als je het zelf gaat doen heb je een decoupeerzaag/dremel/figuurzaag/haakseslijp nodig ligt eraan wat je wil en vijlen om het bij te werken, en dan wat plexiglas dat je met dubbelzijdige tape, boutjes, popnagels of lijm vastmaakt. En zoek op google voor wat tutorials hier bijv een voorbeeld ervan http://www.twistedmods.com/article.php?artid=36.
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 april 2006
| Houd lijm het raam dan helemaal vast ? ik wil de zelfde vorm als die tut die jij geeft maar dan wil ik dus het uitzagen en daarachter het glas dat er dus ruimte tussen eht glas en het uitgezaagde is... maar wat is het stevigste en het mooiste ? en als ik met een bout of popnagel door het plexiglas heen ga komt er dan geen scheur in ? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| als je het gaat popnagelen heb je een grote kans op scheuren aangezien popnagels werken met het uitzetten van de nagel zodat het vast klemt. Bouten kan echter wel heel goed, natuurlijk eerst wel een gat boren, niet de bout er zo in schroeven. Maak gewoon een gat wat net iets groter is dan de diameter van de bout, en gebruik gewoon een moertje aan de andere kant om het vast te houden. |
| | |
|
| « 4Launch
|
LCD Samenkopen.nl » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zijpanelen; Waar te koop? | Mr Nice Guy | Shop Junkies | 2 | 4-04-2007 22:10 |
| pre-meshed psu, waar te koop ? | Sephiroth | Hardware Junkies | 8 | 16-07-2004 14:23 |
| Waterafsluiting,waar te koop? | masterguardian | Cooling & OC Junkies | 4 | 11-12-2003 15:33 |
| Waar = in NL een gemeshde PSU te koop? | Li-Unit | Hardware Junkies | 22 | 12-09-2003 08:00 |
| Waar is een Lian Li PC-30 te koop? | la_fusion | Hardware Junkies | 18 | 28-08-2003 11:19 |