| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik wist niet helemaal waar ik het neer moest zetten, maar dit leek me de enige toepasselijke plek, ander kan een mod het wel deleten of verplaatsen. Maarja, ik zag dus een aanbieding bij de MAKRO die ik zelf even heb opgehaald, en leek me een vrij goede deal. Voor mensen die dus nog een multitool moeten hebben, dit is misschien een goede optie. Dremel multipro 395 101 accesoires, waaronder de Flexstang en het 90graden verlengstuk. De dremel zelf kost normaal wel iets van €40 tot €50, de flexstang zal ook iets van €20 euro kosten en het 90 graden hulpstuk ook wel iets van €10 tot €20 euro En dan nog de 101 accesoires Bij de Makro kost dit geheel echter € 58,30 Incl. Dit leek mij een goede prijs! Geen reclame dus, meer bedoelt als "ter attentie brengen" Nog wel even belangrijk, deze aanbieding is geldig tot 25 april 2006! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Hmm, ik geloof dat mijn ouders net vanavond naar de Makro gaan :P Ik zal ze eens lief aankijken.. ![]() Is dat trouwens inclusief of exclusief BTW? Want anders komt er zo nog 20 euro bovenop he..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| 58,30 incl ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Aargh, geen enkele makro hier in de buurt. Laat staan dat ik weet hoe zo'n winkel eruit moet zien. Iemand die er eentje voor me kan halen, en dan opsturen voor 5,50. Voor die prijs wil ik wel een heuse dremel hebben. Want mijn Ferm is toch niet helemaal super. ![]() PM -me ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
Khad trouwens niet verwacht dat er zoveel reactie op zou komen blijkbaar toch een goede aanbieding dus ![]() | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Raad eens wat er naast me staat.. ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Demo weer in topvorm ..Widow zegt: heb jij een makro pas? Demoniac zegt: neen Demoniac zegt: mijn eaudersch Widow zegt: ga eens snel een IA doen jij! Demoniac zegt: neh Demoniac zegt: luyheyd
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Ik wil ook zo'n grappig kistje! Iemand zin om snel een dremel ia op te zetten, en in de buurt van een makro woont en een pas heeft? Denk wel via ia.net want in inkoopacties junkies mocht dat niet meer (dacht ik, als dat nog bestaat) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| dremel | risc | Casemod Junkies | 18 | 1-11-2007 19:35 |
| Dremel <- | pr0wl | Elektronica Junkies | 24 | 14-06-2006 20:49 |
| Dremel | Warheart | Elektronica Junkies | 8 | 22-06-2005 15:08 |
| dremel multipro online te koop? | InsaneKitty | Area 1337 | 2 | 21-12-2003 22:18 |
| Dremel hoe en wat | Delslet | Casemod Junkies | 3 | 11-05-2003 23:53 |