| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2005 Locatie: hilversum/bergen op zoom
| Als deze zaak er nu toch ergens tussen staat, sorry maar ik kon hem hier niet tussen vinden. Het leek me wel een goed idee om hier mijn ervaringen met deze webshop neer te zetten, aangezien deze nogal ' gemengd' zijn. Ik zal bij het begin beginnen: 19-12-2005: Ik plaatste een bestelling bij http://www.pcgate.nl/. Ik wilde wat Sharkoon CCFL verlichting en zag dat ze de Zalman ZM-2HC2 HDD Cooler aanboden voor 15 euro. Beide producten waren volgens de site binnen 5 dagen leverbaar, de koelers zelfs binnen drie dagen. Afijn ik heb een week gewacht en heb toen een email gestuurd om te vragen hoe ver ze waren. Kreeg na 5 dagen pas antwoord. Ze hadden de spullen nog niet binnen en ze zouden in de 2e week van januri leveren. 3e week van januri weer gemailt. Deze keer zelfs geen antwoord. Na een boos mailtje en de waarschuwing dat ik na geen antwoord op een aangetekende brief aangifte zou doen kreeg ik meteen een antwoord. Dit was echter een hoop gebakken lucht, ik vroeg daarom mijn geld terug. Inmiddels zitten we in de laatste week van januari. Na een week krijg ik ipv mijn geld een mailtje. Ze hebben mijn spullen en gaan ze toch leveren. Gelukkig heb ik mijn spullen 4 feb binnen gekregen maar ik wil niemand aanraden hier wat te bestellen. Ze zijn over het algemeen best goedkoop maar het is maar afwachten of je je spullen krijgt. Alternatief is niet vooruit betalen maar onder rembours,maar dan zijn de kosten uiteraard weer hoger. Hoop dat jullie er wat aan hebben. |
| | |
|
| « Conrad
|
it-connect » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| V-Webshop down? | Bowyer | Shop Junkies | 2 | 4-09-2006 08:40 |
| Gezocht: webshop me TFT-lcd's | geek-style joris | Shop Junkies | 6 | 28-04-2006 15:15 |
| Gratis webshop software? | tongue_of_colicab | Software Junkies | 3 | 27-09-2005 10:44 |
| Webshop dicht >/ | joost_mod | Area 1337 | 4 | 21-01-2004 17:43 |