Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Shop Junkies
Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 3-02-2006, 00:01   #1 (permalink)

Standaard Inkoop Actie Bulgin Vandal Switch Blue MPI002

Voor mijn nieuwe casemod project ben ik dus op zoek naar een powerbutton aangezien ik er eentje heb gevonden, en dat deze dus alleen uit het buitenland geïmporteerd kan worden kwam ik op het idee van een inkoop actie.

Het gaat hier om Bulgin Illuminated Vandal Resistant MP 1002 Blue

MPI002

* Ring Illuminated
* 22mm diameter
* S.P. Push to Make
* 50mA, 24V dc contact rating
* Red, Green, Amber, Blue or White Illumination
* Bright Daylight LEDs
* Separate LED Terminals
* RoHS Compliant

Er zijn meerdere bedrijven in het buitenland waar deze te bestellen his.

ttp://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&products_id=784

http://www.ettinger.de/main.cfm?ART_...LGIN&SPRACHE=D

Als ik deze bij Performance PCS zou bestellen kwam ik omgerekend op een eurotje of 19 uit dit kan natuurlijk goedkoper als we met meerdere bestellen.

Na nog eens een paar dagen goed zoeken en hier alles op het forum door lezen blijkt deze te koop te zijn bij freezinghardware hij kost alleen wel €24,90

Vandalismebestendige knop - blauw € 24,90

Product informatie:
Deze vandalismebestendige knop is voorzien van een blauwe ringvormige verlichting.
De knop wordt geleverd met een viertal vlaksteekhulzen en een weerstand voor de LED.

Specificaties:
# LED-spanning: 3,6 Volt

http://shop.freezinghardware.nl/inde...03&ItemID=2266
Imperial Guard is offline  
Oud 3-02-2006, 02:31   #2 (permalink)

RA-ART's schermafbeelding

Standaard

Dude,

Lijkt me heel leuk.
Maar hoeveel mensen moeten er mee doen om de prijs naar beneden te halen anders schiet het niet op he, en wat worden de prijzen dan? Wat extra info is welkom, dat maakt het wat aantrekkelijker. En heb je ervaring met inkoopacties?
Oud 3-02-2006, 08:12   #3 (permalink)

Standaard

Ik zit er zelf aan te denken om deze bij freezinghardware te bestellen. Dat is redelijk dicht bij mij in de buurt.

Om lage prijzen te krijgen gaat het om een afname van 10 stuks of meer

Zoals bij Ettinger:

Liefertermin sofort lieferbar
Preisstaffelung 1 bis 49 Stück 9,60 EUR per Stück
50 bis99 Stück 9,15 EUR per Stück
100 bis299 Stück 896,90 EUR per 100 Stück
Ueber 300 Stück 863,20 EUR per 100 Stück

Ik heb zelf geen ervaring met een inkoopactie

Misschien is er een mogelijkheid korting te krijgen bij Freezinghardware als we daar een groot aantal van deze switches daar bestellen
Oud 3-02-2006, 08:37   #4 (permalink)

Kaz'Duzar's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat je wel korting kunt krijgen bij Freezing Hardware, maar verwacht dan iets tussen de 10 en 20%. Die prijzen bij ettinger zien er iig erg goed uit! Ik denk dat er ook wel animo voor is.

Als je nog nooit aan een inkoopactie hebt meegedaan dan mag je op inkoopacties.net geen IA organiseren. Op samenkopen.net mag dat echter wel. Daar kun je ook hulp/tips van de crew vragen. Als ik tijd had, dan had ik je graag geholpen. Maar op dit moment heb ik het te druk.
Kaz'Duzar is offline  
Oud 3-02-2006, 09:58   #5 (permalink)

Standaard

Kijk ook eens op Farnell.nl
Oud 3-02-2006, 13:14   #6 (permalink)

Standaard

Als je je zaakjes goed regeld met info prijzen(korting) het hoe en wat enz... wil ik best een IA voor je regelen. Dus kijk ff wat de regels zijn van een IA en dat soort dingen. Ik hoor het wel hier om via een PM. En miss eerst een Animo Check voor de IA echt open gaat.

GRTZ
Oud 3-02-2006, 13:23   #7 (permalink)

Standaard

Voorwaarden voor een InkoopActie.

Inkoopacties.net is een initiatief van Inkoopacties.net B.V.. De intellectuele eigendomsrechten op de inhoud van de website, de daarin opgenomen naw gegevens, de beelden, geluiden, content en combinaties alsmede de programmatuur, alles in de breedste zin des woords, berusten bij Inkoopacties.net B.V..

Door het gebruik van Inkoopacties.net op internet komt een overeenkomst tot stand tussen u en Inkoopacties.net B.V.. Op deze overeenkomst zijn de onderstaande voorwaarden van toepassing:

* Het is de gebruiker van Inkoopacties.net toegestaan, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Inkoopacties.net B.V., een koppeling aan te brengen tussen uw site en de site www.inkoopacties.net.

* Voor gebruik, anders dan hierboven omschreven, waaronder nadrukkelijk doch niet uitsluitend begrepen het reproduceren, verhandelen, heruitgeven, te gebruiken voor (direct-) mailing of anderszins voor (semi) commerciële doeleinden toe-eigenen van gegevens, dient vooraf schriftelijke toestemming van Inkoopacties.net B.V. te worden verkregen.

* U kunt gebruik maken van Inkoopacties.net op Internet voor het zoeken van Inkoopacties.

* De Inkoopacties mag u slechts op het beeldscherm oproepen. Deze gegevens mogen niet in een bestand worden opgeslagen anders dan in een tijdelijk bestand dat noodzakelijk is voor de goede werking van uw browser.

* Bij misbruik van het bovenstaande behoudt Inkoopacties.net B.V. zich het recht voor om met onmiddellijke ingang het gebruiksrecht van de inbreukmaker in te trekken, dan wel de toegang tot het zoeken van Inkoopacties te verbieden en daartoe technische voorzieningen te treffen. Dit alles is uitsluitend ter beoordeling van Inkoopacties.net B.V..

* Ondanks de voortdurende zorg en aandacht die Inkoopacties.net B.V. aan Inkoopacties.net besteedt, staat Inkoopacties.net B.V. niet in voor de juistheid en volledigheid van de gegevens van Inkoopacties.net. Inkoopacties.net B.V. aanvaardt geen aansprakelijkheid voor enigerlei directe of indirecte schade, van welke aard dan ook, die voortvloeit uit of in enig opzicht verband houdt met het gebruik van Inkoopacties.net of met de tijdelijke onmogelijkheid Inkoopacties.net te kunnen raadplegen.

* Inkoopacties.net B.V. behoudt zich het recht voor om deze voorwaarden zonder voorafgaande aankondiging te wijzigen.

* Na aanmelding op de site www.inkoopacties.net ontvangt u een gebruikersnaam en wachtwoord. U bent dan aangemeld alszijnde deelnemer aan Inkoopacties.net.

* Deelnemer draagt zorg voor geheimhouding van uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord.

* Deelnemer staat er voor in dat de door haar aan de databank van Inkoopacties.net toegevoegde informatie cq naw- en aanvullende gegevens juist zijn. Ingeval van wijzigingen en/of fouten dient de deelnemer de genoemde informatie cq gegevens onverwijld te corrigeren. Deelnemer vrijwaart Inkoopacties.net voor alle schade voortvloeiende uit door deelnemer onjuist toegevoegde gegevens aan de databank.

* Het is deelnemer bekend dat de door de deelnemer te verstrekken cq verstrekte persoonsgegevens door Inkoopacties.net B.V. zullen worden opgenomen in een databank en verstrekt kunnen worden aan derden in het kader van (direct-) marketing. Deelnemer kan in dit kader op generlei wijze aanspraak maken op een (financiële-) vergoeding in de breedste zin des woords.

* Op deze overeenkomst is Nederlands recht van toepassing. Alle eventuele geschillen die uit de overeenkomst voortvloeien zullen worden beslecht door de rechtbank Arnhem.
Oud 3-02-2006, 15:35   #8 (permalink)

Standaard

Naar mijn idee is er volgens mij vrij weinig animo voor door de hoge prijs van deze powerbutton
Oud 3-02-2006, 16:43   #9 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Ik heb intresse. Als ze een oranje ring hebben (valt zelf natuurlijk ook nog wel te doen) en ze nog wat goedkoper worden.
Blackcrown is offline  
Oud 3-02-2006, 16:44   #10 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert85
Als je je zaakjes goed regeld met info prijzen(korting) het hoe en wat enz... wil ik best een IA voor je regelen. Dus kijk ff wat de regels zijn van een IA en dat soort dingen. Ik hoor het wel hier om via een PM. En miss eerst een Animo Check voor de IA echt open gaat.

GRTZ
Ik raad je aan om eerst de actie op samenkopen.net te organiseren. In inkoopacties.net zitten op dit moment nl. een aantal irritante bugs, die al langer dan een maand bekend zijn en nog niet gefixed zijn.
Kaz'Duzar is offline  
Oud 3-02-2006, 16:54   #11 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

samenkopen, inkoopacties wat boeitt het. UIteindelijk heb je dezelfde producten.
Blackcrown is offline  
Oud 3-02-2006, 17:04   #12 (permalink)

Standaard

Ik heb net nog even verder gezocht bij Farnell (zoals Jamba aanraadde). Naast deze Bulgin Vandal Switchen hebben ze daar ook andere mooie knopjes, alleen de prijs is niet echt heel mooi:

Hoeveelheid Prijs
1 - 24 € 19,97
25 - 99 € 18,34
100 - 249 € 16,95
250 of meer € 15,76

Die prijzen zijn exclusief BTW.
Kaz'Duzar is offline  
Oud 3-02-2006, 17:09   #13 (permalink)

Standaard

Ik heb net een reactie terug gekregen van farnell ze leveren aan particulieren. Er zitten hier geen verzendkosten aan verbonden.
Oud 3-02-2006, 20:44   #14 (permalink)

Standaard

Ik denk eigenlijk dat we nog niet eens tot 25 stuks komen, dus ik denk dat vrijwel iedereen het te duur vind... ik zou er graag eentje hebben, maar ik wil er zeker niet meer voor betalen als 10 euro, sorry.
Oud 3-02-2006, 20:49   #15 (permalink)

Standaard

Tjah, naja laten we het even afwachten. Bij mij komt er zeker één. Ook al betaal ik er €20,-

Ik denk dat het moeilijk word Woezie

Citaat:
dus ik denk dat vrijwel iedereen het te duur vind... ik zou er graag eentje hebben, maar ik wil er zeker niet meer voor betalen als 10 euro
Ze zijn overal ter wereld rond de 15 tot 20 euro per stuk, of iemand moet een bedrijf weten waar ze goedkoper zijn. Maar wat ik heb gevonden aan bedrijven uit Engeland, Amerika, Zweden, Duitsland en Nederland. Is de prijs rond de 15 tot 20 euro.
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vandal Switches Juize Shop Junkies 40 5-03-2008 19:49
Hulp nodig met nieuwe inkoop ThaBram Hardware Junkies 21 28-06-2003 20:00
Nog een LCD inkoop actie alleen Karakter Fleppuhstein Shop Junkies 1 1-04-2003 23:51
verkoop/inkoop forum QuincMan CaseJunkies Support en Feedback 4 28-03-2003 18:15

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.