Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Shop Junkies
Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 2-02-2006, 15:48   #1 (permalink)
Moderator

Standaard it-connect

nou 1 ding weet ik zeker, dat ik nooit meer iets bij it-connect in dronten koop.
ik dacht eerst dat het een echte winkel was met een vitrine enzo maar het zijn gewoon een paar jongens die vanuit een zolder alles doen
ik zit nu al meer als een week te wachten op me bestelling en het zal waarschijnlijk nog wel een paar dagen duren.
ik heb al wel gebeld maar de ene medewerker zegt dat ze nog niks hebben besteld en de andere zegt dat ze al wel dingen hebben besteld maar dat ze nog niks binnen hebben :/
dus 1 ding raad ik jullie zeer zeker af, koop niks bij it-connect in dronten
Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black
creeper89 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-02-2006, 15:40   #2 (permalink)
Moderator

Standaard

ik wacht vandaag (dinsdag 7 feb. 2006) al 2 weken
ik heb ze net op gbeld en ze wisten zeker dat ze vrijdag alles binnen zouden hebben maar ik betwijfel dit erg sterk, en nu wil ik niet overdrijven maa ik zit er bijna aan te denken om naar de politie te stappen wegens diefstal want eerst word er tegen mij gelogen en dan duurt het ook nog eens 2,5 week voordat ze iets binnen hebben.
nou ik weet het wel zeker dat ik nooit maar dan ook nooit van me hele leven ook maar iets koop bij it-connect in dronten
Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black
Oud 7-02-2006, 18:53   #3 (permalink)

Standaard

Ik denk dat ze je vierkant uitlachen.

Zolang ze leveren kan je ze niets maken, het is alleen service (in mijn ogen) om jouw op de hoogte te stellen qua vertragingen ed. Hoezo hebben ze tegen je gelogen dan?

Nogmaals, het is niet netjes hoe ze gehandeld hebben maar de politie kan ze denk ik niets maken.
Oud 7-02-2006, 21:03   #4 (permalink)
Moderator

Standaard

@gbcheater, eerst wordt er tegen mij gezegd dat ze het meteen zullen bestellen.
een paar dagen later krijg ik een email dat ze de betaling hebben ontvangen terwijl ik meteen contant heb betaald en ook zouden ze het bestellen.
een paar dagen daarna heb ik gebeld omdat ik wou weten hoe het zat met de status van mijn pakketje maar toen hadden ze het besteld maar de leverancier had het niet in vooraad.
1,5 week na aankoop datum belde ik nog een keer voor de zekerheid en toen hadden ze ineens niks besteld maar dat zouden ze meteen doen.
3 dagen later toch weer een keer gebeld om ze te herrineren en toen hadden ze het wel besteld en toen heb ik meteen verteld dat ze een halve week eerder nog niks hadden besteld, maar dat was niet zo. en nu heb ik vandaag weer gebeld en nu wist hij zeker dat hij het vrijdag zou krijgen :/ maar dit betwijfel ik ook sterk.
ook zou ik het wel erg netjes vinden als ze me tenminste op de hoogte zouden hebben gesteld, maar als je hun een email stuurt reageren ze er niet eens op
ook staat ergens op hun site dat ze het binnen 3-4 dagen leveren terwijl ik nu 2,5 week moet wachten voordat ik iets heb
Ook eisen ze van alles op hun site als jij iets fout doet maar als hun ook maar iets fout doen ligt de schuld niet bij hun, tenminste zo heb ik het op gevat.
Oud 7-02-2006, 22:21   #5 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door creeper89
Lang verhaal...
Misschien zou je nog een weekje moeten wachten, en dan als je het dan nog niet hebt het advies van Pureoptical op moeten volgen...
Oud 7-02-2006, 22:22   #6 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Tja, dergelijke webshops hebben vaak geen voorraad (daarom kunnen ze ook goedkoper zijn dan andere winkels) maar dat heeft als nadeel dat zij ook afhankelijk zijn van de voorraden bij de leverancier. Als die het niet heeft dan kunnen ze het natuurlijk niet leveren.
Oud 7-02-2006, 22:30   #7 (permalink)
Moderator

Standaard

mischien zie ik het wel verkeerd maar ik zal nog even kijken wat ik doe als ik het vrijdag niet heb :/
Oud 12-02-2006, 22:41   #8 (permalink)
Moderator

Standaard

nou het is inmiddels zondag en ik heb nog steeds niks
ik heb al wel vrijdag gebeld en tot mijn grote verbasing hadden ze mijn nieuwe voeding en een adapter kabel.
maar ze hadden beloofd dat ze maandag alles zouden hebben dus nog 1 nachtje slapen en dan zullen we het zien of ik dan endelijk kan beginnen met casemodden.
sommige zullen wel denken waaom heb je die voeding en die adapter kabel niet alvast opgehaald??? omdat me broer alles maandag mee neemt omdat hij in de buurt werkt en dat scheelt alleen in de kosten.
ook heb ik er niks aan als ik me nieuwe voeding al wel heb en me nieuwe kast nog moet komen.
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ultra Products X-Connect 500W Voeding Hummel-X Frontpage Discussie Forum 4 9-07-2004 00:53
phpBB : Critical Error Could not connect to the database -PartyBoy- CaseJunkies Support en Feedback 1 28-10-2003 19:11
could not connect to database Foxie CaseJunkies Support en Feedback 1 28-10-2003 19:10
MS-Connect eN!gM@ Software Junkies 6 25-05-2003 11:20

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.