Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Shop Junkies
Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 1-01-2006, 16:11   #1 (permalink)

Standaard MyCom

Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar ik heb wel een aardig staaltje van klantvriendelijkheid meegemaakt.

Ik had via de webveiling een gerepareerd Asus A8N SLI deluxe moederbord gekocht voor 110 euro, 50 euro onder de nieuwprijs. Na een paar dagen begon ik kuren te krijgen met dit moederbord, dus ben ik naar de winkel in Amersfoort gegaan. Daar keken ze even of zij wel beeld kon krijgen. Dat was niet het geval, dus kreeg ik een splinternieuw moederbord mee. Dus heb ik voor 110 euro een splinternieuw moederbord!
Oud 1-01-2006, 20:10   #2 (permalink)

Standaard

Ik vergelijk wat MyCom is onder de computerzaken weleens met wat Albert Heijn is onder de supermarkten. Kwaliteit producten, goede service en schone en overzichtelijke filialen. Dat alles heeft wel z'n prijs natuurlijk, dezelfde (of vergelijkende) producten kom je voor stukken minder ook in andere supermarkten tegen.
Oud 26-03-2006, 23:52   #3 (permalink)

Standaard

ik bestel er nooit maar rij er altijd langs met die fiets/auto. strake zaak met als groot +punt mensen die verstand hebben.
Dylan- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-03-2006, 14:50   #4 (permalink)

Masterslave's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dylan-
groot +punt mensen die verstand hebben.
Dat is op de zaterdag wel anders...
Mijn ervaring met MyCom is dat zijn veel te opdringerig zijn met verkopen, en dan heb ik het over MyCom Utrecht en Amersfoort. Toen ik een moederbord daar had gekocht ging die verkoper meteen vertellen hoe ik moest overklokken enzo, zit ik niet echt op te wachten op zo'n uitleg, en stel ik had dat gedaan en ik had mijn mobo vernagelt dan was het mijn schuld geweest natuurlijk. Ik vind de kennis helemaal niet zo heel hoog en ze hebben niet veel artikelen vergeleken met een goede webshop.
Oud 27-03-2006, 20:07   #5 (permalink)

Standaard

[stupid] ik moet niet meer bezopen achter pc zitten ik heb het over een ander winkel ipv mycom moest mijn comment bij yorcom staan. [/stupid]
Dylan- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-05-2006, 18:00   #6 (permalink)

Standaard

Ik moet toch wederom een positieve ervaring kwijt. Zoals sommigen van jullie weten had ik problemen met mijn twee videokaarten, die niet meer in SLI wilde werken. Uiteindelijk ben ik met het hele handeltje naar Mycom in Amersfoort gegaan en daar kon ik een nieuw moederbord monteren. Ik kon het zelf doen, zodat er geen kosten berekend werden. Een 20 minuten later stond ik weer buiten met een nieuw moederbord en is mijn probleem opgelost. Top service!
Oud 26-05-2006, 18:21   #7 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Afgelopen week een printer daar gekocht, mocht er wat mis gaan dan zit ik qua service wel goed geloof ik
Oud 26-05-2006, 19:10   #8 (permalink)

Standaard

In mijn ervaring is Mycom vooral leuk voor de aanbiedingen. Hun aanbiedingen kunne best wel scherp zijn. Laatst nog een externe 320 GB WD schijf gekocht (zo eentje met gratis kermisverlichting). Voor de rest, de vergelijking met de AH onder de computerwinkels is wel passend.

Ze zijn in ieder geval beter dan het doorsnee computer-keten-filiaal (zoals de Vobis, Dynabyte en Computerland)
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mycom supere aanbieding black magic Hardware Junkies 1 28-10-2003 18:22

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.