| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Hoi :P Met toestemming van Pureoptical mocht ik hier een topic openen Op het moment zijn Virus en ik bezig aan een inkoopactie van Aquacomputer.de. Volgens Aquacomputer kunnen we 10% korting krijgen mits de bestelling groot genoeg is, vandaar dat we eerst een animocheck ervan hebben gemaakt Als er genoeg animo is ga ik proberen om meer dan 10% korting te krijgen, aangezien dit niet erg veel is Hopenlijk zijn er CJ'ers die wel interesse hebben Vragen kunnen natuurlijk hier of in het Vragentopic bij de inkoopactie gesteld worden ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Goede timing net nu ik serieus na begin te denken over waterkoeling komt er een AC IA.Maar hoeveel moet er besteld worden voor die 10% korting?
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Die gozer zei vannehm; plaats eens een bestelling; dan kan ik je zeggen hoeveel korting ik kan geven... Virus dat dus gedaan, en toen zei hij dat we daar zeker 10% korting op kregen.. Probleem is nu alleen dat ik niet meer weet hoeveel die hele bestelling bedroeg :P Anyway, niks om je druk om te maken, met een goede praat en wat berekeningen aan ze laten zien krijgen we die korting toch vast wel Eerst eens kijken hoeveel animo er in totaal is, heb je al ingeschreven bij de IA ? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Gewoon flink pushen hoor! Er zijn nog zat andere leveranciers van wc waar ze wel meer korting kunnen geven. Ik vind eerlijk gezegd 10% korting niet zo veel. (Ik werk in de verkoop en kortingen van 40-50% zijn niet meer dan normaal).
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Mja we gaan dus gewoon proberen meer korting te krijgen ![]() De Animocheck is nu een Inkoopactie geworden ! Hopen dat daar wat meer mensen op afkomen Niet alle producten van hun site staan bij de producten van de IA, maar deze kunnen in het daarvoor bedoelde topic dus gerequest worden! ![]() |
| | |
|
| « Tweakend
|
Leuke site » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| AquaComputer nieuwtjes | henry86 | News & Review Junkies | 5 | 23-02-2005 20:37 |
| AquaComputer VGA-waterblokken | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 19 | 28-09-2004 21:12 |
| Aquacomputer Airplex EVO 160 | bradovic | News & Review Junkies | 4 | 7-08-2004 15:46 |