| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Op Samenkopen.net (een alternatief voor Inkoopacties.net) organiseer ik een LED actie. De bedoeling is om met een aantal deelnemers samen goedkoop LED's te kopen bij leds-buy.nl . De actie is hier te vinden: http://www.samenkopen.net/action/626310 Eventuele vragen over deze actie mogen in dit topic of in het forum van de actie gesteld worden. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Mss dat ik meedoe! Heb wel wat UV-ledjes nodig. Helaas zitten ze er niet bij. Kan dat of niet. Zo niet dan bestel ik rechtstreeks van die zaak zelf. Weet het, niet de plek om te vragen maar ik heb geen zin om eerst een hele registratie aan te maken daar. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Leds-buy verkoop ook UV/paarse leds. Ik heb ze toegevoegd. Houd wel in je achterhoofd dat het wel een maand zal duren voordat de actie dicht gaat en de producten besteld en verzonden worden (ik weet niet of dat past in je planning). |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| vraagje over led's | cyber2001 | Elektronica Junkies | 4 | 14-12-2007 17:42 |
| 476 LED's = Licht-Krant ? | mir4dor | Elektronica Junkies | 23 | 21-06-2006 17:25 |
| LED's uitzetten | stonestrong | Elektronica Junkies | 50 | 30-08-2005 23:14 |
| vraagje ivm LED's | Nillie | Elektronica Junkies | 21 | 8-10-2004 14:01 |
| Regenboog LED's | Freakazoid | Elektronica Junkies | 20 | 29-06-2003 21:05 |