| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Uhm waar in amsterdam want weet er wel wat maar moet ik wel weten in welke buurt ik moet wijzen
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Heel kort gezegt: winkels (echte winkels dus, met een etalage en personeel etc) die modgear verkopen ben ik nog nooit tegengekomen. Als je weet watvoor marges er op modgear van tegenwoordig zit, dan is het niet erg rendabel om een echte winkel te openen. Een webshop is dan veel goedkoper omdat je dat ergens vanuit je zoldertje kan runnen en geen pand, geen personeel, geen andere enge zaken nodig hebt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 november 2005
| Na lang zoeken toch een winkel gevonden http://www.pclcomputers.nl/ Ze zitten in de Bilderdijstraat 131 te Asd Ben er nog niet geweest dus ik kan er voor de rest ook niks over vertellen. mvg, Paul |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Ik vind hem nogal duur. Vooral de ccfl's zijn nogal prijzig. Ik denk dat je toch veel goedkoper uitkomt als je van een betere webshop besteld. Blackdog Pc's, I computers Freezing Hardware e.d.
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 november 2005
| mir4dor heeft natuurlijk wel gelijk als hij zegt dat ik maar eerst eens moet gaan kijken. En dat ze misschien iets duurder zijn als een webwinkel verbaast me ook niet echt. Maar ik heb nu toch al een paar keer wat verkeerde spulletjes aangeschaft door mijn eigen onervarenheid met onbekende dingetjes voor de pc i.c.m webaankopen en daardoor zijn sommige dingetjes toch duurder uitgevallen dan waar ik in de eerste instantie vanuit ging. Daardoor kan een echte winkel voor mij persoonlijk een uitkomst zijn, met de nadruk op kan. Maar net op dit moment heb ik alleen wat duurdere spulletjes nodig dus die winkel moet maar even wachten. Vandaar mijn (te) vroege post. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gezocht! | Warheart | Elektronica Junkies | 10 | 24-03-2006 21:19 |
| Gezocht | o0witte0o | Casemod Junkies | 10 | 5-04-2004 07:17 |
| hd van een gb of 5 gezocht | nestor | Samen Kopen Junkies | 1 | 26-10-2003 19:23 |
| [Mobbin'] Vanavond in Amsterdam (8 augustus) | Bart_Banaan | Area 1337 | 35 | 11-08-2003 01:20 |