| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Alweer een tijdje terug dat ik hier besteld heb, maar de goeie ervaringen zijn me nog bij gebleven. Vriendelijke en snelle reply's op mail, je merkt dat de werknemers hun best doen als je iets moeilijks vraagt, de prijzen zijn goed, assortiment is redelijk groot, redelijk veel modding artikelen op voorraad. Wederom dus weer een aanrader ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Goeie ervaringen met deze shop, tegen een acceptabele prijs krijg je mooie artikelen tesamen met een snelle levertijd, reken hierbij op 2-3 dagen. Als je het geld van tevoren overmaakt kun je rekenen op 5 werkdagen, en dan heb je je goodies wel binnen
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Heb er zelf ook goeie ervaringen mee. Snelle levering, bij mij zelf een x zo snel dat ze zich vergist hadden en een zwarte aerogate 3 ipv een zilvere sturude. Maar dat loste zich gelukkig goed en snel op .
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |