| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Als je een nieuwe configuratie wilt kopen en dat bij 1 webshop dan moet je zeker hier zijn. Ze zijn op sommige dingen super goedkoop en op andere zitten ze gemiddeld, waardoor je voor een goede prijs een eigen systeem kunt samenstellen. Ik heb er zelf mijn systeem samengesteld en ben over de prijs zeer tevreden. Heb toch paar tientjes uitgespaard ipv alles apart met verzendkosten te laten overkomen. Tevens erg handig ivm garantie, hoef je tenminste niet bij verschillende shops aan te kondigen. Contact is over het algemeen goed. Er werkt 1 goede medewerker die binnen 24 uur je mail beantwoord. Als die op vakantie is dan kan het soms wel eve duren (zoals ik dus had), beetje jammer dat dit soort dingen niet worden opgevangen door iemand anders. Voor de rest echt zeer tevreden over Azerty. Goedkoop, ruim assortiment en prima service (als die 1 persoon aanwezig is ).
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik heb hier mijn laptop besteld. Omdat het om een laptop ging heb ik hem opgehaald in plaats van op te laten sturen. Prima service daar en mijn vragen werden snel beantwoord. Ze hebben tegenwoordig ook mod goodies. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Ik vind het ook goede winkel aleen vond wel jammer had voor 600 uero aan spullen gekocht en 1 ding kwam pas volgende maad binnen dus ik vroeg van kunnen jullie de rest al opsturen. Maar dat deden ze niet of je moest 8 uero meer betalen volgens mij. En dan vond ik jammer want ik had er toen voor 600 uero gekocht. En 2weken terug externe hd gekocht en gaven veel info zelf meer dan ik gevraagt had dus puik werk |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2006 Locatie: maastricht
| Sorry om nog wat te posten in een oud topic , maar ik keek net op azerty en zag tot mijn verbazing tot prijzen verbazingwekkend laag gezakt zijn!! 3500+ cpu van 100 naar 75. xfx 7600gt xxx van 205 naar 175 enz enz. Op andere webwinkels heb ik wel ook prijzen dalingen gezien maar niet ZO laag. Nu wil ik vragen of het kan tot het een foute update is oid ?
__________________ amd athlon X2 4200+ | xfx 7900gt 520/1500 | samsung spinpoint 160gb | 1gb cl2 n00b pc3200| DFI lanparty UT SLi-dr Expert | Be-Quiet Dark Power 520watt |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2006 Locatie: maastricht
| Oops , ik met mijn noob actie had niet in de gaten tot ik de prijzen zonder BTW had sorry :P
__________________ amd athlon X2 4200+ | xfx 7900gt 520/1500 | samsung spinpoint 160gb | 1gb cl2 n00b pc3200| DFI lanparty UT SLi-dr Expert | Be-Quiet Dark Power 520watt |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 mei 2006
| azerty zit in raalte, maar daar zit ook een andere hardwareverkoper genaamd: sallandautomatisering, website is zelfde met .nl er8er, ze zijn op sommige gebieden behoorlijk wat goedkoper, dus heb ik daar mn nieuwe videokaart besteld, maar ik kreeg een andere dan ik had besteld, ik had er een van BFG besteld, maar kreeg er een van 3DFuzion, wat een dochterbedrijf van BFG is, en de kaart was niet factory overclocked zoals er stond. de service was daar ook niet egt geweldig, eerst lang in een zielige "wachtkamer" gezeten voordat ik werd geholpen, in het vervolg ga ik naar azerty. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| azerty Game-keyboard vinden | jokkos | Shop Junkies | 15 | 28-05-2007 03:36 |