| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Bij deze shop ook een paar bestellingen geplaatst voor modding gear. De eigenaar ( Richard ) houdt ook van modding en kan mooi advies geven over veel van de artikelen die hij verkoopt, vragen worden netjes beantwoord en er wordt nergens moeilijk over gedaan. Voor mij is het afhaalpunt van de shop lekker dichtbij, dus ik had daar een keer een bestelling afgehaalt, bleek dat er iets niet op voorraad was, dit werd later gratis naar me opgestuurd. Mijn ervaringen zijn dus alleen maar positief voor deze shop, goeie service, vriendelijke eigenaar, een echte aanrader dus. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [NP] Soltek lanceert nieuwe P4 mini barebone systemen. | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 10 | 20-11-2003 21:04 |
| De beginselen van RAID systemen | FireWurX | Hardware Junkies | 8 | 21-03-2003 07:00 |