| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Atro, waarschijnlijk de goedkoopste online-modshop van Nederland, is er mee gestopt! Post hier je mening wat je ervan vind, en welke modshop je nu aanraad, velen zullen hier behoefte aan hebben(aan een goede online modshop).
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Tja, goede prijzen hangen samen met lage marges en de marges zijn al niet zo denderend (normaal heeft een groothandel minimaal 25% marge). Als er dan ook nog weinig verkocht wordt is het snel afgelopen. Jammer, want Atro had een goed assortiment.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Raar dat ze ermee gestopt zijn. Op de PCX heb ik nog staan praten met de eigenaar van de webshop die mij vertelde al plannen te hebben om de boel te verkopen naar een paar Belgen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juli 2003
| Voor een half jaar geleden was het een goede shop. De laatste tijd echter waren er al weinig uppdates qua producten / assortiment vergeleken met oa CT-Systemen. Toch waren ze geduchte concurrenten en zijn er heel wat winkels die er niet rouwig om zijn ![]() |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
| |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Mwa, heb er niet eens problemen mee. Heb 1 keer iets besteld wat me veel te lang duurde, en een vriend van mij moest bijna 4 maanden wachten. Dat suckt natuurlijk, was mss wel een van de redenen dat ze zo goedkoop waren toch heb ik liever m'n spul snel want zodra ik spul bestel heb ik het ook snel nodig. Het is nml heel vervelend als je project een aantal weken stil ligt door een slome leverancier. |
| |
| | #13 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Jammer...had ik eerlijk gezegd helemaal niet verwacht. Ik heb zelf nog niks daar besteld en ben ook nog niet in de shop geweest (wat ik nog steeds een x moet gaa n doen!!) maar wat ik allemaal @ pcX hoorde van hem beloofde het veel goeds te worden. Sja, het is en blijft eenmaal hard in die wereld met de strijd tegen de concurentie, helaas.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ben blij dat ze weg zijn. Ik heb al veel ervaring qua webshops maar voor mij was Atro de ergste! Ik heb net m'n volledige waterkoeling daar gekocht en er missen nog steeds allerlei onderdelen. En dat was ook al 3 maanden geleden. Onderdelen die er gewoon bij horen maar IK apart moet bestellen, mss dat ze extra geld probeerden los te krijgen... Ik mag hopen dat ze dat van mij nog ff netjes oplossen anders mag ik voor m'n klachten naar Core-sytems...?? |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Iedereen heeft altijd weer andere ervaringen met verschillende webshops, ook omdat ze soms niet zo bedoelt zijn door de mensen achter de webshop. Van die ene keer dat ik wat besteld heb bij Atro voor aantrekkelijke prijzen hoor je mij niet klagen. Je mag eigenlijk wel verwachten met die ontelbare hoeveelheid webshops (in NL alleen al) dat er hier en daar eentje niet meer tegen de concurrentie kan opboksen.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| |