| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Ah damn dat meen je nieyt. Echt jammer had goede ervaringen met\atro. Hebben ze misschien net\iets teveel mensen gesponserd? Nou hopen dat die winkel die atro overneemt het net zo goed gaat doen. En nog meer producten gaan aanbieden!
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
| |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Ik heb er ook verschillende spullen gekocht. had een zalman vf700 cu gekocht en de ram shinks vielen eraf en kreeg ik netjes nieuwen thuisgestuurt. Maar ik had een keer geld via giro overgemaakt en moest ik bijna 3 weken wachten voordat ze het binnen hadden dat vond ik wel vaag/.Maar het was een lueken shop maar ook met zijn minpunten |
| |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2008
| Core systems bestaat gelukkig ook niet meer, ad en Aad(Aart Vingerhoets) zijn oplichters van het laagste soort. Mijn jongste broer zat bij Atro en heeft zelfs nog een tijdje in de winkel in Vlaardingen gestaan. Drie dagen voor dat Rob (de ro van Atro )bij de zaak ging hadden Ad en Aad alles in werking gesteld om Rob op te laten draaien voor de €76.000 schuld die ze gingen maken. Ad heeft een hele mooie nieuwe aanbouw aan z'n huis laten bouwen. Helaas was Rob in zijn enthousiastme vergeten om een advocaat naar de contracten te laten kijken, maar ja wie verwacht nou dat z'n bloed eigen broer je zo oplicht? Laatst gewijzigd door inSanne : 11-06-2008 om 12:11. Reden: typo |
| |