| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 december 2003 Locatie: den haag
| ik zou graag jullie ervaringen horen over verschillende webwinkels. vooral de slechte en hoe jullie dat hebben opgelost. ikzelf heb nu al twee webwinkels die niet leveren maar die wel geld hebben gehad. dit waren V-Webshop en BBS Nederland. beide winkels reageren niet meer op mails. ook telefonisch zijn ze onbereikbaar. V-Webshop was laatst zelfs afgesloten en van BBS is geen tel nummer bekend. hebben jullie zulk gelijke ervaringen? laat het weten en de eventuele stappen die jullie hebben ondernomen om toch je spullen te krijgen of je geld terug. misschien kunnen we op deze manier een soort front vormen om zulke webwinkels te bannen van het internet. dit soort winkels zorgt ervoor dat goede respectabele webwinkels een slechte naam krijgen en dat mensen niet meer durven te bestellen. greetz......
__________________ Take everything I have............... It's not what I am !!!!!!!! But leave my mods alone..........!!!!! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| De shops die hiero een banner hebben zijn vast te vertrouwen. Ik zou zoiezo producten bestellen bij de ietswat grotere/bekendere shops. Zelf heb ik b.v goeie ervaring met eynstein.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 december 2005
| Ik heb op het moment (het grootste gedeelte van) mijn pc bestelt bij gistron.com. Ze hebben tot nu toe snel gereageerd op mijn mailtjes elke keer binnen een dag. halen zo iets van je bestelling af of zetten het er bij er is alleen maar een mailtje voor nodig. Eigenlijk wel zo netjes. Volgens mij is Zercom.nl ook wel een goede daar heb ik mijn moederbord besteld deze moet ik alleen vandaag afhalen. Oja Gistron is niet zo duur en zercom is nog goedkoper. Want ik had mijn X1600PRO nou bij gistron besteld voor iets van 170 en bij zercom is ie 150 of 160 . |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 december 2005
| Sommige misschien maar mijn amd 3500+ is op veel andere plaatsen duurder hoor... boxed 223 euri (ja bij zercom is ie goedkoper maar die heb ik pas ontdekt toen ik naar mijn moederbord zocht).DFI Lanparty UT RDX200 CF-DR. CRossfire w00t. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Gewoon op marktplaats kijken.. je kan daar nieuwe cpu's voor zeer cheap vinden. Een 3000+ van 170 euro voor 100 euro ofzo. Niet duur alleen geen garantie. maar hé wie sloopt zijn cpu LOL:P. Ik heb die van mij al bijna 5 jaar en hij blaast alsnog vele procesoren uit (amd t-bird 1000mhz) een van de succesvolste cus ooit ![]() . |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2005
| Ik heb een fancontroller bij http://www.pcboulevard.com gekocht. Die winkel is slecht. Levertijd was 10 werkdagen.. Ik had woensdag 3 weken geleden besteld hij is er nog niet. Ze blijven maar zeggen: Ja volgende week is hij er hoor. Dat heb ik nou al te vaak gehoord. Bij mij zitten ze nu ook al dik over de levertijd heen Bout winkel dus ![]() |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
Ik heb verschillende keren gebeld en gemaild maar helaas geen antwoord hierop. | |
| | |