| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 4 mei 2004 Locatie: 127.0.0.1, Kerkrade, Limburg
| Citaat:
/bij Icomputers
__________________ Ik heb gezegd. | ||
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Sommige mensen hebben er inderdaad goede ervaringen mee. Maar als je niet reageert op 10 mails en 10 telefoontjes dan ben je gewoon een waardeloze shop imo. Een beetje service wordt wel op prijs gesteld door mij. |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
http://tweakers.net/shopsurvey/6026 | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
Ik doe niets eigenlijk met mijn tweakers.net account, al 2 jaar niet een of andere manier mag ik daar dus niet posten...echt tweakers. ![]() | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 december 2005
| Citaat:
__________________ DFI Lanparty UT RDX200 AMD Athlon 64 3500+ A X1600XT 1Gig Kingston | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| die twisted mind moet altijd lompe kritiek leveren, ik heb hem nog nooit ies positiefs horen zeggen. Als je zoveel kritiek hebt op bijv andere mods. laat die van jouw zien dan praten we verder scammen ??? gewoon in elkaar schoppen die scammers. heb al vele aankopen gedaan op marktplaats van 10 to 1000 euro goeie erveringen mee :P:P |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
__________________ Dus... | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2005
| Ouch Maar na 6 weken is mijn bestelling van PC-Boulevard dan toch gekomen. Na zo'n 5 weken en vaak bellen ging die gast in die winkel er toch maar is achteraan. Mocht tijd worden als op je site staat aangegeven levertijd 10 werkdagen.
__________________ Nvm |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2005
| www.computer-cash-carry.de Je kunt online bestellen maar ook gewoon in de winkel even ter vergelijking een amd 3500+ kost 186. lekker goedkoop dus (mijn probleem ik mag niet via internet of in duitsland bestellen :/ wat overigens niet eerlijk is want mijn broertje mag wel gameboyspellen via internet kopen ) |
| | |