| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 november 2004
| Hi, Ben opzoek naar een Lian Li 5.25" Aluminum Drive Bay Cover voor mijn Lian-li kast. Ik gebruik namelijk het diskettestation niet en dacht sloop ik de bay er ook uit. Alleen zit ik nu met het probleem dat ik die Lian Li 5.25" Aluminum Drive Bay Cover - SILVER hier nie in Nedererland kan krijgen. Althans niet naar mijn weten, weet iemand een adressje of heeft iemand nog een exemplaartje thuis liggen die hij wel kwijt wil. Help mij uit de brand... Greetzzz |
| |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Welkom @ CJ Maybe kan je hier eens kijken en evt contact met iemand openemen, maybe heeft nog iemand iets liggen. Denk eigenlijk wel dat dit het verkeerde topic is....
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lian Li EX-23 Hard Drive Rack | uzuri | News & Review Junkies | 3 | 28-11-2003 21:14 |
| "Draco" een lian-li mod by Goodfellas | Goodfellas | Casemod Junkies | 26 | 7-10-2003 16:51 |
| Arghghgh, 5,25" cover kapot. | Fleppuhstein | Casemod Junkies | 11 | 22-01-2003 14:20 |