| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Omdat de inkoopactie 'Led's voor lage prijzen (Part I)' een groot succes was hebben we deel 2 gestart! http://www.inkoopactie.net/ia/kb69d5kb Doe jij ook mee?
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik zat er al op te wachten count me in!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Ik ben blij dat jullie allemaal meedoen :P ![]()
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Nou moet je me toch ffe helpen, die lcd die erbij staat (VT12864D-NS-BBS 128x64 Graphic LCD 25€), die is wel erg goedkoop, geen troep??, ik heb ffe na zitten checken (niet goed, maar goed :P ) maar ken hem nergens anders vinden, en kweet zeker, dat ik em een tijdje terug heb zien staan, voor iig meer dan 50€(of 50€)..En heb ik verder nog iets nodig voor deze lcd?? (behalve, die datasheet die erbij staat, maar dat wist ik zo en zo al )Dat ding wil ik dus wel graag hebben, maar nu een probleem, zoals de meeste mensen krijg eind van de maand pas me geld, en hij eindigt de 26ste al, ken ik gewoon bestellen, en later betalen? Zoals je ziet, heb ik dus nie vaak mee gedaan aan een IA, maar een keer eerder, ook btw met erguuh veel ledjes :P, maar die zijn al op ![]() Alvast bedankt, ReDdEvIL! |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Het lijkt me dat je deze vraag beter in het IAnet forum neer kunt poten: http://www.inkoopactie.net/ia/kb69d5kb/3 .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| prijzen | Rush | Hardware Junkies | 9 | 24-06-2006 15:45 |
| Paarse led's ook geschikt voor reflectie in waterkoeling | nl2ttl | Elektronica Junkies | 6 | 14-10-2004 21:26 |
| prijzen | Disco_Inferno | Casemod Junkies | 5 | 13-05-2004 09:00 |
| Hele strakke prijzen voor heel strak ADSL | Daffy_Duck | Area 1337 | 6 | 17-01-2003 19:58 |