Ik heb een héél beperkt aantal neusje van de zalm videokaarten. HIS Excalibur X800 Pro IceQ Deze kaart is uitgerust met 256MB GDDR3, TV-OUT, DVI, DUAL VGA, AGP8x, DIRECT X 9.0 en OPENGL1.5 Ik heb in totaal 10 stuks en wil er zelf graag ook een, dus er kunnen maximaal 9 kandidaten meedoen met deze mini IA. Om het eerlijk te houden verkoop ik maar één kaart per persoon. De kaarten zijn van mijn werk waar ze door een fout van een leverancier zijn geleverd en deze ze niet wil terugnemen. Aangezien mijn baas daardoor met een financiële strop zit zag ik daar een buitenkansje is voor een IA. Hij is geholpen, jullie hebben een superkaart tegen een moordprijs en ik houdt zelf ook een leuk kaartje er aan over. Vandaar dat ik de IA commercieel gezet heb, ook al maken we geen winst. De kaarten zijn op dus al in mijn bezit en kunnen dus direkt ná betaling geleverd worden. Indien gewenst stuur ik onder rembours. Let wel op. Ik test de kaarten zekerheidshalve één keer voor ik ze verstuur, bij ons op de TD. Er wordt géén garantie op de kaarten gegeven i.v.m. eerder vermelde problemen met de leverancier van de kaarten.
DE IA
Deze IA/Animocheck is op persoonlijke titel en initiatief en is derhalve op geen enkele manier verbonden met Casejunkies.com