| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 april 2003
| Beste CJ's, Ik meen mij te herinneren dat hier ooit de BlinkenLeds hype ontstaan is. De IA die daarvoor was gepland is doodgebloed. Ook zie ik overal animo voor led klokken. Ik ben al een tijdje bezig een non profit IA te houden voor Nixie klokken en onderdelen. Daarvoor ga ik ook printplaten bestellen. En printplaten zijn goedkoper naarmate je er meer besteld. Het zelfde geld voor componenten. Dus ik ben samen met Benadski aan het ontwerpen gegaan (hij had al een BlinkenLed print ontworpen en is hem nu aan het testen). Resultaat is dat de IA is uitgebreid met bouwpakketten en printplaten voor Nixie klokken, BlinkenLeds en Ledklokken. Mijn vraag aan jullie: hebben jullie behoefte aan dergelijk spul? http://inkoopactie.net/ia/lks4czs8 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| In de regel moet je eerst even contact zoeken met bovenstaand persoon (Pureoptical). Met zijn toestemming mag het topic in dat forum geplaatst worden ![]() Lees anders heel even de FAQ in het Inkoopactie Forum
__________________ Dus... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 april 2003
| http://inkoopactie.net/ia/lks4czs8 Hier staat ie dus. Binaire Ledklok kost ongeveer 16 euro plus een cheapo adaptertje, bijvoorbeeld. Maar dan moeten er wel 12 printen besteld bij mijn leverancier... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Printplaten etsen. | mr.stijntje | Elektronica Junkies | 11 | 4-07-2007 08:18 |
| Binaire ledklok | Soul__assasin | Elektronica Junkies | 22 | 8-04-2004 09:53 |
| Binaire codes?? | KoRnTimmie | Area 1337 | 31 | 9-03-2004 10:54 |
| Het etsen van je eigen printplaten! | Oliviertje | Elektronica Junkies | 12 | 23-06-2003 09:16 |
| Blinkenleds bouwen - PCB ontwerp - Group project? | BeuNdeHaaS | Elektronica Junkies | 6 | 14-04-2003 00:01 |