| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Vanavond even met m'n pa overleggen, die wil graag een LED-achterlicht op zijn motor. Zit nu een gewoon achterlicht, maar die LED's zouden precies tussen de uitlaat en het plaatwerk kunnen Hoe hittebestendig zijn LED's eigenlijk? Ik heb geen idee hoe warm het wordt boven die uitlaat ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 maart 2003 Locatie: Leidschendam
| LEDs kunnen niet veel hitte hebben, maar als je rijdt lijkt het me dat ze niet warm worden door de luchtstroming. Sta je stil en blijft het onder de 70 graden dan is er geen enkel probleem! ![]() IA.net werkt trouwens weer!
__________________ Wie help mij van een IA verslaving af? Beloning slechts 0,05 cent! (kan er niets aan doen, geld = op) |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Het gaat dus om dit project. (nog bedankt dat je die oranje LED's voor me geregeld hebt, anders hadden we geen knipperlichten kunnen maken )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Leds. | somers | Elektronica Junkies | 11 | 17-11-2007 15:16 |
| IR Leds | Biokipje | Elektronica Junkies | 18 | 6-11-2007 16:55 |
| Dremel sponsor van verscheidene discovery programma's ? | Xghost | Area 1337 | 2 | 27-07-2005 17:01 |
| Hdd Vu leds | Evoluzione | Elektronica Junkies | 8 | 5-05-2004 09:25 |